تمسخر سرمربی استقلال: امیدوارم همه چیز در زمین اتفاق بیفتد

تمسخر سرمربی استقلال: امیدوارم همه چیز در زمین اتفاق بیفتد

رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان گفت: با تیمی بازی داریم که از نیم فصل اول تغییر کرده است. نماینده ایران در آسیا همه مصمم هستیم هر کاری که می شود انجام دهیم و با انگیزه بازیکنان امیدوارم نتیجه بگیریم چند بازیکن غایب داریم.

وی گفت: با تیمی بازی داریم که شرایط بسیار خوبی دارد، بازی سختی مقابل این تیم داریم. برای این تیم در آسیا آرزوی موفقیت داریم. هر کاری که باید در تمرینات انجام می دادیم، اما به دلیل تنش مسابقات نمی توانیم کارهای تاکتیکی زیادی انجام دهیم. ما فقط با بازیکنان صحبت کردیم و نکات و اتفاقاتی که ممکن است در بازی رخ دهد را به آنها یادآوری کردیم. خدا ما را بیامرزد. امیدوارم فردا هر دو تیم سالم باشند و تیم ما موفق شود. اگر در این دیدار با انگیزه ای که مقابل سایر حریفان داشتیم بازی کنیم می توانیم نتیجه بگیریم. چند بازیکن مصدوم داریم که روی روند کاری ما تاثیر گذاشته اند. جلال محمدی، روح اله باقری، بشاگردی و دو سه بازیکن دیگر قطعاً غایب هستند و مطمئناً معاونان برای کسب نتیجه بهتر کار خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال هواداران که در بازی اول با نتیجه یک بر صفر شکست خورد اما قضاوت این دیدار بسیار جنجالی شد، گفت: در مورد داوری صحبت نمی کنم، اما شرایط خاصی در این دیدار وجود داشت. گل ما مردود شد و پنالتی هایمان اعلام نشد و در این دیدار خیلی راحت امتیاز از دست دادیم. گذشته گذشته است و ما به آینده می نگریم. خدا نکند شرایط طوری پیش برود که هر اتفاقی در زمین می افتد مساوی و مساوی باشد و داور قطعا تمام تلاش خود را برای بازی در زمین خوب انجام می دهد و خدای نکرده نتیجه بازی در زمین مشخص می شود.

عنایتی با بیان اینکه تیمش از انتهای جدول جدا شده و هدفش در این فصل تک رقمی است گفت: از همان ابتدا گفتیم هدفمان ماندن در لیگ برتر است. ما بیشتر از این نمی خواهیم اما اینطور نیست که تسلیم شویم و من و مجموعه تمام تلاش خود را برای کسب رتبه خوب در جدول انجام می دهیم.

وی در خصوص بحث سربازی برخی از بازیکنان گفت: من نمی توانم در مورد بازیکنان نظامی اظهار نظر کنم، باید کارشناسان در این خصوص صحبت کنند، اما اگر بتوانیم ماده، نظر یا قانونی در این زمینه ارائه کنیم، باید در فوتبال مشخص شود که بازیکن چه زمانی است. سرباز می شود یا تا آخر. “فصل می تواند برای این تیم بازی کند یا می توانیم او را از بازی در این تیم در ابتدای فصل منع کنیم و او را محروم کنیم. من اطلاعات کافی در این مورد ندارم. نمی توانم زیاد صحبت کنم

سرمربی تیم فوتبال درباره انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: به آقای استیلی تبریک می گویم بالاخره ایشان در فوتبال ما آبرویی پیدا کردند و خدای نکرده موفق می شوند و می توانند به تیم ملی کمک کنند. “.

وی در خصوص خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس نیز گفت: به خاطر خدا نمی دانم این خصوصی سازی چقدر جدی است، 8 ساله بودم که استقلال و پرسپولیس باید خصوصی می شد. او اکنون 46 سال دارد و این بحث همچنان ادامه دارد و همچنان داغ است. واقعا نمی دانم در چه مرحله ای از کار است. امیدوارم شرایطی فراهم شود که همه تیم های ما خصوصی شوند. می دانید که در لیگ خصوصی 7-8 تیم وجود دارد که نامشان خصوصی است، اما کاملاً توسط دولت مدیریت می شود و اگر بخواهیم در شرایط مساوی رقابت کنیم، باید برای همه تیم های لیگ برتری این اتفاق بیفتد. امیدوارم در سن 76 سالگی این سوال را در کنفرانس از من نپرسیده باشید. امیدوارم اتفاق خوبی برای فوتبال ما بیفتد، چون دهه ها است که صحبت از خصوصی سازی می کنیم.

عنایتی درباره شرایط ورزشگاه پاس قوامین تهران گفت: کیفیت فوق العاده خوبی دارد، چمن آماده است. تشکر ویژه از ورزشگاه پاس قوامین. تمام تلاششان را کردند که از کرج به تهران بیایند. امیدوارم مشکل ورزشگاه حل شود، چون در فوتبال ما خانه نشینی تیم های لیگ برتری ما خوشایند نیست. در شهرها هم این اتفاق می افتد. از نظر قرآن استادیوم ساختن ربطی به آن ندارد. خدای ناکرده اگر کارمندان ما کمی جدی تر باشند که همه ورزش های کشور، هواداران و شهرستان ها می خواهند ورزشگاه آبرومندی داشته باشند و حق مسلمی داشته باشند، امیدوارم این اتفاق بیفتد و مصمم باشیم که فوتبال خود را حرفه ای کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید