وقتی به استقلال برگشتم فکر نمی کردم این اتفاق بیفتد

وقتی به استقلال برگشتم فکر نمی کردم این اتفاق بیفتد

سینا خادم پور سابقه حضور در رده ملی در جام جهانی جوانان و تیم ملی را در 23 سالگی دارد و با هدایت محمود فکری راهی استقلال شد. او یکی از بازیکنانی بود که در لیست مازاد ساپینتو قرار گرفت، به گفته خودش سرمربی از عملکرد او راضی است و این اتفاق به دلایلی رخ داده است که در مصاحبه اش توضیح می دهد.

سینا خادم پور درباره شرایطش در استقلال قبل از شروع فصل گفت: طبق قراردادی که قبل از حضور در تمرین داشتم از من خواسته شد فیلم بازی هایم را بفرستم که این کار را هم انجام دادم. هیئت مدیره و گروه استقلال و ساپینتو تصویب کردند. من واقعا با کوله باری پر از تجربه برگشتم. فکر نمی کردم این اتفاق بیفتد که نتوانم با استقلال ادامه دهم اما با بازگشت لژیونرها و پر شدن لیست بزرگسالان و شلوغی پستی که بازی می کردم، همکاری قطع شد.

وی در مورد پستی که ساپینتو در تمرینات از او استفاده می کرد، ادامه داد: آقای ساپینتو من را در سیستم سه دفاعی بازی داد و من یک بار هافبک دفاعی نبودم، در حالی که در نفت مسجد سلیمان بیشتر از من به عنوان هافبک دفاعی استفاده می کرد. من بلند شدم همزمان سربازها برگشتند و در پست هافبک دفاعی و دفاعی ترافیک بود و این در حالی بود که خیلی خوب کار می کردم و نمی خواستم جدا شوم اما به خاطر شرایط این اتفاق افتاد.

این بازیکن که دو بار به صورت قرضی از استقلال جدا شد، گفت: یک نیم فصل به صورت قرضی به لیگ یک رفتم که با گل گهر قهرمان شدیم و یک فصل هم به نفت مسجد سلیمان رفتم و در آنجا تیم را نگه داشتیم. لیگ برتر به درخواست باشگاه استقلال برگشتم و شرایطم خوب بود اما مجبورم کردند که بروم هرچند آقای ساپینتو از من راضی بود اما به دلایلی که گفتم از استقلال جدا شدم.

خادم پور درباره شرایط استقلال گفت: استقلال ترکیب خوبی دارد و در همه پست ها دو یا سه بازیکن با کیفیت دارد. امیدوارم دوباره قهرمانی را تکرار کنند.

خادم پور در پایان درباره مقصد بعدی خود افزود: در آن مدت خیلی عصبانی بودم، صبح و بعدازظهر تمرین می کردم، زمانی که در استقلال بودم به من پیشنهاد لیگ برتر و لیگ یک دادند. چون منتظر استقلال بودم آنها را از دست دادم. درست است که بعد از آن فرصتی به وجود آمد، اما منتظر یک پیشنهاد خیلی خوب بودم، بنابراین تیمی را انتخاب نکردم. الان سرحال و آماده هستم و دلم برای بازی کردن تنگ شده است. امیدوارم امسال انتخاب خوبی داشته باشم و بیش از هر سال دیگری توانایی هایم را نشان دهم، به خودم و توانایی هایم ایمان دارم.

دیدگاهتان را بنویسید