کمیته فنی تصمیم گرفت 2 تیم تکواندو با ترکیب متفاوت داشته باشد/ فکر نمی کردم نایب رئیسی این پیشنهاد را رد کند.


ساعت: 17:09
تاریخ انتشار: 30.04.1401
کد خبر: 1884770

پولادگوئر تصمیم گرفت به جلسه نیاید. به او در جام فجر امتیاز می دهیم

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: کمیته فنی تصمیم گرفت 2 تیم تکواندو با ترکیب متفاوت داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی سایه پس از برگزاری مجمع سالانه فدراسیون تکواندو در جمع خبرنگاران گفت: مجمع خوبی بود، دوست داشتم محمد پولادگر برای تجلیل از او در این مجمع حضور پیدا کند اما معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش ترجیح داد این کار را انجام ندهد. در انجمن شرکت کنید مراسم تجلیل از پولادگر را به تعویق انداختیم و باید در جام فجر از او تجلیل شود. همچنین در این مجمع از مسعود لشکری ​​دبیر فدراسیون تجلیل شد. از تکواندو بازنشسته شد.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به حمایت از این رشته گفت: هنر ورزشکاران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد. ما با یک تیم جوان رفتیم و نتایج خوبی گرفتیم. برای بانوان برای اولین بار قهرمان آسیا شدیم. امیدوارم این روند در سطح جهانی و در المپیک ادامه داشته باشد.

وی در خصوص بودجه فدراسیون نیز گفت: باید در وزارت ورزش تفاهمی صورت می گرفت که هنوز زمان آن مشخص نیست و وزارت ورزش هم زمان را به ما اعلام نکرده است. در این جلسه درباره بودجه و هزینه های فدراسیون تکواندو صحبت خواهم کرد.

رئیس فدراسیون درباره رای عدم اعتماد مجمع به نایب رئیس پیشنهادی فدراسیون گفت: فکر نمی کردم مجمع آنها را رد کند. این دو نفر در چند ماه اخیر خیلی به ما کمک کردند اما مجمع تصمیم گرفت افراد دیگری را معرفی کند. باید هم فنی و هم مدیریتی قوی معرفی کنیم، اما افراد با این کیفیت آموزش ندیده بودند. من به رای مجمع احترام می گذارم و برای نمایندگی بهترین مردم تلاش خواهم کرد.

دارنده مدال طلای تکواندو المپیک گفت: از روز اول کمیته فنی تصمیم گرفت 2 تیم با ترکیب متفاوت داشته باشد. تکلیف هر کدام مشخص شده و سفرهای کاری آنها مشخص می شود. همچنین تیمی را برای بازی های همبستگی دولت اسلامی اعزام خواهیم کرد. مسابقات تکواندو در این دوره از بازی ها سخت و سطح بالایی است.

وی ادامه داد: در قونیه تیم های قدرتمندی مانند مصر، مراکش، آذربایجان و ترکیه حضور دارند و می توان گفت یک تورنمنت کوچک جهانی است. تیم جوانی می فرستیم و امیدوارم در ترکیه نتیجه خوبی بگیریم. ما به المپیک پاریس نگاه می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید