وزرای رئیسی اینطور نیستند/ رئیسی سریعا به فکر خداحافظی با اعضای کابینه باشد

وزرای رئیسی اینطور نیستند/ رئیسی سریعا به فکر خداحافظی با اعضای کابینه باشد

روز جدید خادمی گفت: امیدوارم آقای رئیسی پس از تغییر ترکیب کابینه از وزرای خود برنامه عملیاتی بخواهد تا عقب ماندگی یک سال گذشته جبران شود.

هدایت الله خادمی درباره توانایی دولت سیزدهم در استفاده از فرصت های اقتصادی برجام گفت: سال اول برای هر دولتی لحظه طلایی محسوب می شود تا بسترهای لازم برای تحقق برنامه های خود را ایجاد کند و مردم می توانند به نظارت امیدوار باشند. آثار و نشانه های اقدام دولت که در سه سال آینده نتایج این برنامه ها را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: آنچه آمار 13 ماه گذشته نشان می دهد، کابینه این دولت نتوانست حداقل انتظارات را برآورده کند، یعنی همه اعضای کابینه به ویژه تیم اقتصادی دولت کاری نکردند که می توان گفت که اصلاً کار نمی کنند و در 13 ماه گذشته فقط وقت کشور را گرفته اند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: آقای رایضی باید خیلی عاجل به فکر خداحافظی با این اعضای کابینه باشد و تعدادی از افراد متخصص، شایسته، شایسته و وطن دوست را در کابینه جایگزین کند تا در صورت احیای برجام، دولت 13 اقدام کند. اگر کابینه با همین ترکیب به کار خود ادامه دهد، مطمئناً بعد از احیای برجام، فقط نفت بیشتری می‌فروشیم و یکسری کالا و مواد خام وارد می‌کنیم، عملاً اتفاق دیگری نمی‌افتد.

وی ادامه داد: باید از فضای پس از احیای برجام برای واردات فناوری پیشرفته استفاده کنیم و مواد اولیه خود را به 10 محصول ارزشمند تبدیل کنیم. با گذر از خام فروشی به فروش محصولات، تولید داخلی قطعاً رونق خواهد گرفت و بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: چه به توافق برسیم و چه نشویم باید هرچه زودتر کل کابینه تغییر کند زیرا حتی در صورت عدم توافق نیز دولت به کابینه بسیار قوی نیاز دارد تا حداکثر بهره وری را با حداقل منابع به ارمغان بیاورد. من امیدوارم که آقای رئیسی بعد از ترمیم کابینه از وزرای خود برنامه عملی بخواهد تا عقب ماندگی سال گذشته را جبران کند.

منبع: نامه نیوز

دیدگاهتان را بنویسید