فکر نمی کردم پرسپولیس با من اینطور رفتار کند

فکر نمی کردم پرسپولیس با من اینطور رفتار کند

در خبرها آمده بود که سعید حسین پور، هافبک سابق پرسپولیس به دلیل فسخ غیرقانونی قراردادش با این باشگاه به مدت 4 ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم و به پرداخت 450 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. در همین راستا با این بازیکن تماس گرفته ایم تا در این خصوص با او صحبت کنیم.

حسین پور درباره شکایت باشگاه پرسپولیس و محرومیتش گفت: واقعا نمی دانم چه اتفاقی افتاد و کمیته انضباطی چطور من را محروم کرد. نزدیک به 2 سال از فسخ قراردادم با پرسپولیس می گذرد و نمی دانم چطور این حکم را به من دادند.

من چندین سال در پرسپولیس بازی کردم و برای این تیم زحمت کشیدم. نمی دانم چرا باشگاه پرسپولیس با من اینطور برخورد کرد. همچنین فسخ من از این تیم کاملا قانونی بود و حتی قبل از فسخ با چند کارشناس حقوقی مشورت کردم.

حسین پور ادامه داد: قطعا به این رای ناعادلانه اعتراض خواهم کرد و منتظر تایید مجدد هستم. اگر از این طریق نتیجه نگیرم حتما موضوع را به فیفا خواهم برد و از آنجا به دنبال حقم هستم.

هافبک سابق پرسپولیس درباره دلیل فسخ قراردادش با پرسپولیس هم گفت: اول اینکه سرمربی تیم من را نمی خواست و من از این باشگاه می خواستم. پس از صحبت با مدیران پرسپولیس از درخواستم صرف نظر کردم و قراردادم را فسخ کردم. همچنین فسخ من قانونی بود و خود مدیران پرسپولیس هم این را می دانند. نمی دانم چه بگویم اما باشگاه پرسپولیس رفتار خوبی با من نداشت.

حسین پور در خصوص قراردادش با سایپا نیز گفت: مدتی پیش با سایپا قرارداد داخلی بستم. از آن زمان با این تیم تمرین می کنم و منتظر هستم تا نیم فصل دوم به لیست اضافه شود. الان با این مشکلی که دارم نمیدونم چیکار کنم فعلا منتظر نتیجه کمیته استیناف هستم تا مشکلم حل شود. امیدوارم مشکل به زودی برطرف شود و بتوانم بدون مشکل بازی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید