کی روش: از اسکوچیچ بابت راهیابی به جام جهانی سپاسگزارم/ لیست نهایی مسافران اتریش را فردا اعلام می کنم/ نکونام تنها شانس من برای حضور در این تیم است.

کی روش: از اسکوچیچ بابت راهیابی به جام جهانی سپاسگزارم/ لیست نهایی مسافران اتریش را فردا اعلام می کنم/ نکونام تنها شانس من برای حضور در این تیم است.

روز جدید کی روش درباره برنامه های خود برای جام جهانی پیش رو گفت: در حال آماده سازی یک طرح کامل هستیم و با تایید فدراسیون آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهیم.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال پیش از آغاز تمرین امروز به سوالات خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها پاسخ داد و اولین نشست خبری خود را پس از بازگشت به ایران برگزار کرد.

کی روش در ابتدا گفت؛ همانطور که می دانید در دومین روز اردوی کوتاه مدت هستیم و امیدوارم بعد از تمرین امروز اسامی را اعلام کنم. عملکرد تمامی بازیکنان داخلی و خارجی را به دقت زیر نظر داریم و فردا بعدازظهر لیست نهایی بازیکنانی که در اردوی اتریش همراه ما خواهند بود را اعلام خواهیم کرد. این اولین قدم ما برای برنامه قبل از جام جهانی است. ما سعی می کنیم بهترین کار را انجام دهیم. در تمام ادارات منطقه و فراتر از آن، اما امروز نمی توانم این صحبت های اولیه را بدون ذکر دو مورد به پایان برسانم.

وی افزود: ابتدا از شما و تیمم تشکر می کنم که فرصتی برای حضور مجدد در کنار تیم ملی برای دستیابی به آرزوی هواداران فوتبال ایران در کنار هم به دست آمد. به هیچ وجه فکر نمی کنم این جایزه ای از گذشته با مقاله ای باشد که به راحتی به دست می آید. نظر من این است که این مسئولیت بزرگی بر دوش من است. با نگاهی کاملاً تسلیم است که این مقاله را ارسال می کنم که باید به اهداف شما متعهد باشیم. به ویژه از منظر بسیار مهمی به این موضوع نگاه می کنیم تا در خدمت هواداران فوتبال ایران باشیم و مایه خوشحالی آنها باشیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: نکته آخر این است که از بازیکنانی که در جام جهانی قطر به ما کمک کردند، احترام و تشکر کنم. از دراگان اسکوچیچ سرمربی و کادر فنی او برای حضور در جام جهانی قطر تشکر می کنم. اکنون این وظیفه ماست که شرایط را تغییر دهیم و به جلو برویم.

کی روش درباره برنامه های خود برای جام جهانی پیش رو گفت: در حال تنظیم یک برنامه کامل هستیم و با تایید فدراسیون آن را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.

وی درباره شناختش از انگلیس و ولز گفت: البته من به عنوان یک مربی حرفه ای پیشرفت همه تیم ها را می دانم. همه تیم ها رشد می کنند. به خصوص لیگ برتر انگلیس با کیفیت بسیار بالا و پیشرفت مستمر همراه است. تلاش می کنیم با آمادگی کامل در جام جهانی شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص حضورش در ایران به منابع رسانه ای انگلیسی اشاره کرد و گفت: باید بگویم حرف آنها همان حرف من است، خدا را شکر با انگلیس بازی می کنیم. انگلیس یکی از بهترین تیم های اروپا و ایران یکی از بهترین تیم های آسیا هستند. به همین دلیل ما اینجا هستیم. ما می خواهیم بهترین بازی را به نمایش بگذاریم.

کی روش درباره انتخاب دستیار ایرانی نیز گفت: مسائل زیادی وجود دارد که همچنان روی آن کار می کنیم. علاوه بر دستیاران، امکانات را هم برنامه ریزی می کنیم. انتخاب اول، دوم یا سوم ندارم. من یک انتخاب دارم. همانطور که اشاره کردم انتخاب من جواد نکونام است و چاره دیگری ندارم. من به صراحت می گویم که در حال حاضر جواد نکنام سرمربی یک باشگاه است و آنها وظایف بزرگی دارند. در نهایت باید اتفاقی بیفتد که به نفع همه باشد. چگونه بگوییم ما داریم روی این کار می کنیم. هنوز چیزی قطعی نشده است. اما من قویاً معتقدم که ما بهترین راه حل را برای هر دو طرف پیدا خواهیم کرد.

وی درباره دیدار با سنگال، اروگوئه و روسیه نیز توضیح داد: همانطور که گفتید اروگوئه و سنگال در برنامه هستند و در اتریش به مصاف آنها خواهیم رفت. دو تیمی که من می شناسم بهترین بازی را دارند و با آنها بازی کرده ام. آنها تصمیم گیری می شوند و قابل بحث نیستند. در مورد پیشنهاد روسیه، ما در حال بررسی برنامه های خود هستیم. تا زمانی که برنامه را به طور کامل آزمایش نکنیم نمی توانم با اطمینان صحبت کنم. ما باید اینطور به قضیه نگاه کنیم، نمی توانیم مسابقه ای را تعیین کنیم و بعد برنامه ریزی کنیم. اول باید یک برنامه کامل داشته باشیم و بعد کارمان را انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید