برد پرسپولیس روحیه استقلال را از بین می برد

برد پرسپولیس روحیه استقلال را از بین می برد

مرتضی کرمانی بازیکن سابق پرسپولیس درباره شرایط این تیم برای دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان و بحث هایی که این روزها درباره توافقات محرمانه در محافل ورزشی مطرح می شود، اظهاراتی را مطرح کرد:

پرسپولیس کم کم وارد بازی های سختی می شود. پیش بینی شما از بازی مقابل ذوب آهن چیست؟

پرسپولیس هرگز بازی آسانی نخواهد داشت. پرسپولیس بازی ها را برای خودتان سخت یا آسان می کند.

می توانید در مورد آن بیشتر توضیح دهید؟

بازی قبلی مقابل پیکان را ببینید. شاگردان پیکان در دقیقه 30 بازی یک هم تیمی بیشتر از پرسپولیس داشتند اما در جریان بازی مدام تحت فشار پرسپولیس بودند. چون پرسپولیس فوتبال بازی کرد و شکل واقعی بازی اش را نشان داد.

شایعاتی در مورد همین بازی وجود دارد که هواداران پرسپولیس زیاد آن را دوست ندارند؟

واقعا متاسفم برای کسانی که چنین تفکری دارند. متاسفم که قراردادهای پنهانی علیه پرسپولیس و تیم پیکان را محکوم می کنند. برای انجام این کارها باید خیلی جوان باشد. یک عده می نشینند و فقط به این موضوع نگاه می کنند که چطور می توانند جلوی حرکت پرسپولیس را بگیرند، اما پرسپولیس هر تیمی نیست.

به نظر شما پرسپولیس چه تیمی است؟

پرسپولیس تیمی است که وقتی می خواهد کاری انجام دهد قطعا این کار را انجام می دهد. او در بازی قبلی این را ثابت کرد. اگر بازی پیکان و پرسپولیس را تماشا کنید متوجه می شوید که شاگردان میتبی حسینی چه انگیزه و تلاشی می خواستند دروازه حامد لک را باز کنند تا حداقل یک تساوی به دست بیاورند اما آرامشی که حضور سیدجلال (حسینی) ایجاد کرد. به خط دفاعی و انسجام بچه ها در خط هافبک پیکان کاری از دستش برنمی آمد. بازی رضا اسدی و میلاد سرلک در کنار هم به این هافبک کمک کرد تا به زور جلوی حملات پیکان را بگیرد. دویدن بی امان بچه ها اجازه نمی داد غیبت آلیشیا روی زمین دیده شود. همه اینها نشان می دهد که پرسپولیس برای قهرمانی دوباره مصمم است و این بحث های خاله نمی تواند مانع قهرمانی او شود و باعث حسادت این تیم شود.

بازی اصفهان را چطور پیش بینی می کنی؟

بازی آسان نیست. البته خوب است که پرسپولیس بازی آسانی نداشته باشد. هر چه مسابقات سخت تر باشد، پرسپولیس بیشتر نشان داده می شود. بازی آخر یک نمونه است. یک تیم 10 نفره 2-0 از زمین بیرون می آیند. پرسپولیس 60 دقیقه 10 دقیقه جلوتر از پیکان بازی کرد اما یک گل 10 نفره دیگر به ثمر رساند. خدا را شکر که پرسپولیس بازی آسانی نیست. کسانی که اینگونه به پرسپولیس تهمت می زنند بدانند که این حرف ها به جای تضعیف پرسپولیس روحیه او را بالا می برد.

رویکرد پرسپولیس به استقلال تا چه اندازه روی تیم پیشرو تاثیر روانی خواهد داشت؟

قطعا تاثیر داره حالا استقلال متوجه شد که چه تیمی پشت سر اوست و چقدر می خواهد به آن تیم برسد. آنها مطمئناً دیگر نمی توانند مانند قبل تمرکز کنند. همانطور که در سه هفته گذشته سه هفته متوالی به تساوی رسیدند. مطمئنم با فشاری که پرسپولیس به روحیه استقلالی ها وارد می کند، این تیم دوباره امتیاز از دست می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید