رئیسی: باز هم تاکید می کنم که همه مدیران باید از بین شخصیت های انقلابی انتخاب شوند/ هرکس روحیه تغییر را ندارد حذف شود.

رئیسی: باز هم تاکید می کنم که همه مدیران باید از بین شخصیت های انقلابی انتخاب شوند/ هرکس روحیه تغییر را ندارد حذف شود.

روز جدید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با بیان اینکه اساس سفرهای استانی دولت بر این است که مشکلات و مسائل مردم را از نزدیک ببینیم، گفت: قبلا تاکید کرده ام و باز هم تاکید می کنم که همه مدیران و مسئولان دولت باید از چهره های انقلابی و دغدغه مند باشند. در مورد مشکلات مردم، با مردم و در میان مردم هستند تا انتخاب شوند تا مردم حاکمیت خود را احساس کنند.

سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در بیست و هشتمین سفر استانی دولت مردمی به کرمانشاه در نشست مردمی سرپل ذهاب ضمن خوشامدگویی به دهها استان گفت: اینجا مشهد مستضعفان و مستضعفان است. پیروز.» موقعیت و مقاومت سرپل ذهاب در برابر صدامیان مشهور است.

رئیس جمهور با بیان اینکه بردباری، صبر، استقامت، روحیه مقاومت و مقاومت مردم سرپل ذهاب در برابر بمباران ها و سرکوب های صدام حسین مثال زدنی بود، افزود: به همه دختران و پسران این سرزمین می گویم که تاریخ مقاومت و مقاومت مردم سرپل ذهاب مورد مطالعه است این سرزمین یادآور رشادت، شهامت، ایستادگی، مقاومت، عشق به خدا و ولایتمداری است.

رئیسی با تاکید بر اینکه همیشه باید به تلاش مردم این منطقه ارج نهاد، گفت: زمانی که مردم اینجا مشغول ساخت و ساز و ترمیم خسارات جنگ بودند، ناگهان با زلزله مواجه شدند. در این زلزله مردم عزیزی که 8 سال در دوران دفاع مقدس مقاومت کرده بودند آسیب های زیادی دیدند.

رئیس جمهور تصریح کرد: مردمی که قریب به هزار شهید و بیش از هزار قربانی و جانباز انقلاب اسلامی به ارمغان آورده اند اکنون با زلزله مواجه هستند. وقوع این حادثه در سرپل ذهاب نه تنها در استان کرمانشاه بلکه در سطح کشور نیز مورد توجه قرار گرفت و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز شخصاً به این حوزه توجه کردند.

رئیسی خاطرنشان کرد: مردم سرپل ذهاب در روزهای مقاومت آزمون خوبی را پشت سر گذاشتند و از مرزهای این کشور پاسداری کردند. بنابراین وقتی دچار مشکل می شوند باید مشکل آنها را مشکل کشور دانست. زحمات زیادی از سوی همه انجام شد و امروز بحمدالله شرایط و وضعیت تغییر کرده است، زندگی مردم با همه ایرادات و مشکلات نظم پیدا کرده است.

وی با اشاره به نگرانی مردم از وام هایی که برای جبران خسارات زلزله دریافت کرده اند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در بازپرداخت آن با مشکل مواجه شده اند، گفت: از این پس از استاندار و مسئولان ذیربط تقاضای بررسی و رسیدگی دارم. بازپرداخت وام ها و مردم به یک دوره بهبود جدی داده شد.

رئیسی همچنین به دغدغه مردم نسبت به آب و لزوم تکمیل سامانه گرمسیری برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی در این منطقه اشاره کرد و افزود: طرح تکمیل سامانه گرمسیری برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم این منطقه است. جزو اولویت هاست و باید جزو مصوبات سفر باشد.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود به مقام والای عالم جلیل القدر «احمد بن اسحاق قمی اشعری» اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر این عالم بزرگوار که از مفاخر جهان اسلام است، این منطقه شهدای بزرگی هم دارد. امروز همه اقوام و عقاید مختلف در کنار هم به نام اسلام، به نام قرآن و نظام جمهوری اسلامی، به نام عشق و ولایت و به نام حفظ وطن زندگی می کنند. آنها عادلانه از مرزهای این کشور دفاع کردند.

رئیسی با بیان اینکه رفع مشکلات امروز این مردم یکی از اولویت های دولت است، تصریح کرد: در اولین گام از سفر به استان کرمانشاه به مردم سرپل ذهاب رسیدیم چرا که معتقدیم این افراد واقعاً در مسابقات عالی رتبه بالایی کسب کرده اند. آزمون حفاظت مقدس

رئیس جمهور ایجاد اشتغال را یکی از اولویت های منطقه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای دختران و پسران یکی از موضوعات مهم و محوری و یکی از دغدغه های دولت برای این منطقه است. زمینه اشتغال در کشاورزی و دامپروری در این منطقه بسیار آماده است و نباید به عنوان شغل اداری به اشتغال نگاه کرد. باید به فعالیت های تولیدی که باعث ارتقای تولید در کشور می شود اهمیت بیشتری داده شود.

رئیسی با بیان اینکه امروز مردم استان کرمانشاه نگران اشتغال نباشند، گفت: امروز یکی از دغدغه ها و مشکلاتی که گریبانگیر ما در تمام مناطق کشور است، موضوع بیکاری است و به خواست خداوند گام های اساسی برداشته خواهد شد. در این زمینه اتخاذ شود.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود استقبال و ابراز محبت مردم را ستود و افزود: حضور جنابعالی زن و مرد، پیر و جوان، به ویژه جوانانی که در این ازدحام در زیر تابش آفتاب و گرمای هوا می شورید. هوا و محبت شما مردم به این دانشجو، این به شخصیت من مربوط نمی شود، به انقلاب، نظام و خون شهدا مربوط می شود که البته من به عنوان یک طلبه در خدمت شما هستم. و امیدوارم خدمتگزار و همکارانم بتوانند بدهی بزرگی را که مردم این نظام به همه ما دارند، برآورده کنند.

رئیسی با بیان اینکه اساس سفرهای استانی دولت، دیدن مشکلات و مسائل مردم از نزدیک است، گفت: قبلا هم تاکید کرده ام و باز هم تاکید می کنم که همه مدیران و مسئولان کشور باید جزو شخصیت های انقلابی باشند که دغدغه این موضوع را دارند. مشکلات مردم، با مردم و در میان مردم است، انتخاب شوند تا مردم احساس کنند حاکمان از آن خودشان هستند.

رئیس جمهور تصریح کرد: معتقدم هرکس به فکر مردم و روحیه تحول نیست باید کنار گذاشته شود و کسانی که نیروهای انقلابی هستند که دغدغه مشکلات و مسائل مردم را دارند در متن قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید