حمله پیشکسوتان استقلال به داور: اگر به استقلال پنالتی بدهند باید تعجب کنیم.

حمله پیشکسوتان استقلال به داور: اگر به استقلال پنالتی بدهند باید تعجب کنیم.

اکبر کارگرجم بازیکن قدیمی باشگاه استقلال درباره دیدار استقلال مقابل اراکی گفت: بازی بدی نبود. در واقع استقلال زیاد حمله می کند. در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار بچه های ما بود و سیدحسین حسینی را خیلی کم می دیدیم اما متاسفانه بازی با مشکل داوری و باز هم به ضرر استقلال تمام شد.

وی افزود: پس از اتفاقاتی که در بازی استقلال مقابل فولاد افتاد، انتظار می رفت داوران نسبت به بازی های استقلال دقت بیشتری داشته باشند اما در بازی قبل مقابل ذوب آهن نیز شاهد بودیم که پنالتی مقابل آرش رضوند گرفته نشد. جلوی چشمان داور در این دیدار به نظر می رسید توپ به مدافعان حریف برخورد کند اما داور تمایل به اعلام پنالتی نشان داد. شاید اگر پنالتی می گرفت باید تعجب می کردیم.

این پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: به نظرم آقای فتح الله زاده که خودش یک مدیر باتجربه فوتبال است باید وارد این موضوع شود. شاید به خاطر اتفاقات اخیر مشکلاتی بین داوران و باشگاه استقلال به وجود آمد اما فتح الله زاده باید آن ها را حل کند و شرایطی را فراهم کند تا استقلال قضاوت دقیق تری داشته باشد. اگر اوضاع به همین منوال پیش برود و استقلال امتیاز از دست بدهد، از رقبای خود عقب می ماند.

کرجام خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک بودن جام جهانی و سطح بالای مسابقات در این فصل، گاهی اوقات در عرض 90 دقیقه یک خطای پنالتی می تواند سرنوشت عنوان قهرمانی یک تیم را رقم بزند. همانند بازی قبلی پرسپولیس (مقابل مس رفسنجان) در ضربات پنالتی پیروز شد و در همین دیدار نیز استقلال با یک پنالتی یک بر صفر موفق شد سه امتیاز حساس را از آن خود کند و بار دیگر مقابل پرسپولیس صف آرایی کند. اما متاسفانه این وضعیت کار را خطرناک می کند.

کارشناس فوتبال بومی ما در ادامه توضیح داد: به نظر من استقلال کار تهاجمی خود را به خوبی انجام می دهد اما در مقابل آن ارتباط میان خط هافبک و مهاجمان را کم داریم. مهدی کایدی و مهدی مهدی پور تلاش زیادی برای ایجاد موقعیت برای مهاجمان دیگر می کنند، اما تیم موقعیت ساز ماهری ندارد که در بهترین مکان و در بهترین زمان توپ را در مقابل مهاجمان ما قرار دهد.

کارگر جم در پایان افزود: یکی دیگر از مواردی که آلومینیوم توانست جلوی استقلال تهران را بگیرد عملکرد خوب دروازه بان این تیم بود که در چند صحنه مانع از باز شدن دروازه آلومینیوم شد. تیم اراک در مجموع 1 امتیازی شد که فکر می کنم به آنچه در این زمینه می خواست رسید. اما ای کاش هواداران استقلال در ورزشگاه حضور داشتند. استقلال در آن زمان حتما شرایط بازی بهتری داشت.

دیدگاهتان را بنویسید