تمسخر پرسپولیسی ها اگر استقلال قهرمان نشود تعجب می کنم!

تمسخر پرسپولیسی ها  اگر استقلال قهرمان نشود تعجب می کنم!

بهمن طهماسبی پیشکسوت استقلال در مورد دیدار پیش رو این تیم مقابل آلومینیوم اراک و همچنین بازی قبلی مقابل فولاد و قهرمانی زودتر از موعد به صحبت پرداخت.

بازیکن سابق استقلال درباره دیدار این تیم مقابل فولاد گفت: باید بازی فولاد و استقلال را دوباره تماشا کنید تا متوجه شوید استقلال چه تاکتیک های خاص و خوبی برای این دیدار در پیش گرفته است. دیدار مقابل تیم قدرتمند نکونام در اهواز، اگر با سیستمی غیر از سیستمی که استقلال با آن بازی می کرد، بازی می شد، نتیجه فرق می کرد. اما در همان دقایق ابتدایی استقلال با پرس از بالا و تحت فشار قرار دادن خط هافبک و دفاع فولاد مانع طراحی حملات این تیم شد.

وی ادامه داد: به محض اینکه تمرکز بازیکنان فولاد از بین رفت، استقلال توانست حدود 10 تا 15 دقیقه این بازی را به راحتی پشت سر بگذارد. علاوه بر این دو گل مشخص در دقایق ابتدایی به ثمر رسید. اما در مجموع بازی در نیمه اول به درخواست استقلال ادامه یافت و فولاد نتوانست تلاش کند تا نیمه اول را پشت سر بگذارد.

بازیکن سابق استقلال افزود: استقلال در خط هافبک هم پیروز شد و توانست در دو ضربه دو گل بسیار زیبا به ثمر برساند. تغییر موقعیت صالح حردانی از دفاع راست به گوش چپ یکی از زیباترین حرکات تاکتیکی در این بازی بود و او بازیکن باهوشی بود که در صورت نیاز به نقطه کور خط دفاعی حریف می رسید. در مجموع، استقلال مقابل فولاد عالی قرار گرفته است.»

طهماسبی درباره قهرمانی استقلال گفت: بدون شک اگر تیمی غیر از استقلال قهرمان می شد تعجب می کردیم. استقلال این فصل در همه خطوط عالی ظاهر شده است. هم در دفاع و هم در خط هافبک و هم در حمله. البته شاید اگر ضربات هجومی استقلال در ضربات پایانی کمی دقیق تر بود، الان آمار گل های استقلال به همین اندازه بود.»

وی افزود: اما اینکه استقلال تا هفته بیست و هفتم شکست نخورده و روحیه پیروزی نه باخت در این تیم نهادینه شده است بزرگترین و مهم ترین اتفاق استقلال است. هیچ تیمی در این فصل اینقدر ثابت نبوده است. فکر می‌کنم از هفته یازدهم که استقلال در صدر جدول قرار گرفت، هیچ‌وقت صدر جدول را از دست نداده است و این قهرمانی مخصوصاً زمانی است که تیم‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان، گل گهر یا همان فولاد خوزستان را بشناسیم که توانسته‌اند به دور بالاتری برسند. در آسیا. این لیگ ها حضور داشتند.»

مهاجم سابق استقلال درباره تقابل این تیم با آلومینیوم اراک توضیح داد: معمولا استقلال مقابل تیم هایی که فوتبال بازی می کنند ظاهر بهتری دارد. تیم آلومینیوم در این فصل ثابت کرده است که بیشتر نتایج خوب خود را مقابل تیم های سنگین وزن لیگ کسب کرده است. حالا یا مساوی است یا پیروزی، اما در کل بازیکنان این تیم به راحتی مقابل تیم های بالای جدول قرار نمی گیرند.»

وی تاکید کرد: استقلال تیمی است که همیشه در دیدارهای سخت و دشوار موفق‌تر بوده است و قطعا این تیم که نتوانست در اراک و در این دیدار سخت شکست بخورد و یک امتیاز بگیرد، حالا با روحیه و انگیزه‌ای که دارد در بین خود وجود دارد. بازیکنان، نتیجه بهتر خواهد شد. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که هواداران استقلال روز پنجشنبه به ورزشگاه بروند.

دیدگاهتان را بنویسید