قالیباف: تغییر در نحوه انجام گشت‌های امنیت اخلاقی را در حدود اختیارات خود دنبال می‌کنم. باید اصلاح شود تا دیگر چنین حوادثی تکرار نشود

قالیباف: تغییر در نحوه انجام گشت‌های امنیت اخلاقی را در حدود اختیارات خود دنبال می‌کنم.  باید اصلاح شود تا دیگر چنین حوادثی تکرار نشود

روز جدید قالیباف تصریح کرد: ساختارها و نحوه اجرای گشت امنیت اخلاقی باید به گونه ای تغییر کند که دیگر چنین حوادثی تکرار نشود. در حد توانم این موضوع را پیگیری خواهم کرد. رئیس مجلس گفت: از همه معترضان می خواهم به جای اصلاح طلبی اجازه ندهند اعتراض آنها رنگ ضدامنیتی و براندازی به خود بگیرد تا جستجوی اصلاحات مورد نظرشان رها نشود.

رئیس مجلس گفت: ساختارها و نحوه انجام گشت امنیت اخلاقی باید تغییر کند تا دیگر چنین حوادثی تکرار نشود. در حد توانم این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

محمدبکر کلیباف، رئیس شورای اسلامی شهر صبح امروز یکشنبه (19 مهرماه) در سخنانی به این فرمان اظهار داشت: همانطور که پیش از این از سوی مسئولان قوای سه گانه مطرح شد، چرایی و چگونگی فوت خانم مهسا امینی باید نتیجه آن باشد. باید رسماً اعلام شود و هرگونه خطای احتمالی باید متناسب با خطا و بدون هیچ گونه تساهلی برخورد شود.

به گزارش تسنیم، وی افزود: بسیاری از کسانی که در ابتدا انتقاد می کردند، اهداف خرابکارانه نداشتند، اما شاهد بودیم که بیگانگان برای تضعیف نظام اقدام به تحریک و عملیات آشوب و بی نظمی علیه امنیت مردم کردند. مسئولان امنیتی کشور باید با تمام کسانی که امنیت مردم را نقض می کنند برخورد کنند.

رئیس مجلس گفت: باید توجه داشته باشیم که هر اقدامی با هر روش و با هر انگیزه ای که مردم را در مقابل هم قرار دهد، تضعیف انسجام اجتماعی و در جهت اراده دشمن است و باید از آن پرهیز کرد.

کلیباف تصریح کرد: ساختارها و نحوه اجرای گشت امنیت اخلاقی باید به گونه ای تغییر کند که دیگر چنین حوادثی تکرار نشود. در حد توانم این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

وی وجود اعتراضات اصلاح طلبان را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در چند وقت اخیر برخی اعتراضات به درستی منجر به تغییر تصمیمات و حمایت از مصوبات مجلس شده است، اما این اعتراضات اعتراضات اصلاح طلبانه بود نه اعتراضات براندازانه.

رئیس مجلس گفت: از همه معترضان می خواهم به جای اصلاح طلبی اجازه ندهند اعتراض آنها رنگ ضدامنیتی و براندازی به خود بگیرد تا جستجوی اصلاحات مورد نظرشان رها نشود.

دیدگاهتان را بنویسید