تمسخر سنگین سرمربی پرسپولیس به استقلال: فرق قهرمان با سایر تیم ها همین است

تمسخر سنگین سرمربی پرسپولیس به استقلال: فرق قهرمان با سایر تیم ها همین است

پرسپولیس در خانه موفق شد با نتیجه دو بر یک تراکتورسازی را شکست دهد که چند موقعیت خوب را نیز از دست داد. شاگردان یحیی گل محمدی در ادامه روند خوب خود موفق شدند با انگیزه تراکتورسازی را شکست دهند و به صدر جدول رده بندی برسند. در این زمینه بدمان نیامد که با حمید مطهری مربی خوش فکر و خوش صحبت پرسپولیس صحبت کنیم.

با این برد یک قدم دیگر به بالای جدول نزدیک شدی و به یک امتیاز استقلال رسیدی. خیلی ها معتقدند قهرمان این فصل بین استقلال و پرسپولیس مشخص می شود؟

See League یک مارتین نفس گیر است. 17 هفته دیگر باقی مانده است و می توانم به شما بگویم که دقیقاً 51 امتیاز باقی مانده است. باز هم روی 51 نکته تاکید می کنم! بنابراین از این پس نمی توان تیمیرا را قهرمان دانست و یا تیمیرا با کسب این عنوان فاصله زیادی دارد چرا که هیچ منطقی پشت این حرفه ها نیست. ما در طول فصل های گذشته فریب این صحبت ها را نخورده ایم و در این فصل فریب نخواهیم خورد. بازی به بازی جلو می رویم و با تمام وجود بازی می کنیم تا به هدف بزرگ خود برسیم.

تراکتور تبریز را چطور دیدی؟

قبل از بازی به بچه ها گفتیم که در این بازی جدول را تماشا نکنند چون این بازی متفاوت است. تراکتور خیلی بهتر از حد انتظار و بهتر از 12 هفته گذشته بازی کرد و حتی ما را شگفت زده کرد. اگر تراکتورسازی از اول فصل اینطور بازی می کرد الان جزو 6 تیم برتر جدول بود. او با انگیزه و برنامه ریزی زیادی در مقابل ما ظاهر شد اما …

استقلال مقابل اراک شکست خورد اما سپاهان موفق شد پدیده را شکست دهد. در بازی تراکتورسازی به این دو تیم نگاه کردید؟

تفاوت تیم های قهرمان با سایر تیم ها این است که تمرکز بر روی این است که یک تیم چند امتیاز از دست داده یا چه چیزی به دست آورده است، بلکه بر روی کارهایی است که ما انجام داده ایم. اینکه حریفمان را شکست دهیم و به نتایج استقلال و سپاهان و … فکر نکنیم.

شاید یکی از سوالاتی که خبرنگاران یا حتی هواداران در مورد مهدی عبدی از خود می پرسند. مهاجم جوانی که به دنبال نام و گلزنی است که در ترکیب اصلی حضور ندارد. واقعا چرا؟

من عادت ندارم در مورد بازیکن زیاد صحبت کنم اما مهدی عبدی مهاجم جوان و خوبی است. اگر در تیم ما پشت سر عیسی، مهدی ترابی یا عالیشاه و وحید امیری هستید و زیاد بازی نمی کنید، این نشانه بد بودن شما نیست. مهدی عبدی در یکی از بزرگترین تیم های آسیا بازی می کند و می داند که این فرصت برای او باز خواهد شد. او باید از این فرصت ها استفاده کند و مطمئن باشید ما مربیان بهترین شرایط را برای او می خواهیم.

سیدجلال حسینی مصدوم است؟

او کمی درد داشت اما جدی نیست و خدای ناکرده سید جلال با قدرت در تمرینات و بازی های تیم شرکت خواهد کرد. او یکی از رهبران و ستون های تیم ما است.

شعار پرسپولیس این است: “گلادیاتور” کار کن. مانند یک “پادشاه” زندگی کنید! / تکلیف جدول را زودتر تعریف کنید

راستی شما در واکنش به اظهارات اخیر مهدی دادرس، یکی از اعضای هیات تجدیدنظر مصاحبه ای داشتید و گفتید وقتی داور فوتبال ما این حرف ها را می زند، وای به حال فوتبال!

آقای داور یکی از مدیران با سابقه فوتبال ماست. من نمی خواستم در این مورد صحبت کنم، اما یکی از همکاران شما در مورد آن و آنچه یکی از اعضای هیئت تجدید نظر گفته است، پرسید. فکر می کنم آقای دادرس می توانست از ادبیات بهتری در مورد پرسپولیس استفاده کند. کلماتی مانند شنگول و … زینت قانونی او را نداشت. در هر صورت امیدواریم هیئت تجدیدنظر هر چه زودتر تکلیف پرونده گل گهر سیرجان را مشخص کند. با این حال تصمیم کمیسیون انضباطی جدول لیگ برتر را تغییر داد و بهتر است هر چه زودتر تکلیف مشخص شود.

در مورد خریدهای نیمه فصلی صحبت های زیادی وجود دارد. یحیی گل محمدی نیز شایعه آغاز مذاکرات را تکذیب می کند؟

به صراحت بگویم، ما هنوز با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده ایم. وقتی چند هفته تا پایان نیم فصل فرصت داریم که برای تیم حاشیه ایجاد کنیم یا مذاکره کنیم، منطقی نیست.

پس در مورد چیست؟

پرسپولیس تیم بزرگی است و طبیعی است که گمانه زنی های زیادی انجام شود. خبری از امروز و دیروز نیست، اما با اطمینان می توانم به شما بگویم که هنوز لیستی تهیه نکرده ایم و هنوز با بازیکنی صحبت نکرده ایم.

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم شروع خوبی نداشت اما به مرور زمان بهتر و هماهنگ تر شدی. در این مورد صحبت نکنیم؟

در همان زمان گفتم لطفا شرایط پرسپولیس را بحرانی نخوانید. می دانستیم قرار است چه کار کنیم و به کجا می رویم اما عده ای با کلمه کلیدی بحران به پرسپولیس آمدند. تیم ما تغییرات مهمی انجام داد و سه بازیکن اصلی و کلیدی این تیم کنار رفتند. اعضای جدیدی به تیم اضافه شدند و هماهنگی تیم برای فصل جدید زمان برد. باید کار می کردیم تا ثابت کنیم شرایط بحرانی نداریم و حالا خوشحالم که شما و کارشناسان از این پرسپولیس تعریف می کنید. در این رابطه یک جمله بگویم که شاید تاریخچه قهرمانی پرسپولیس در چند سال اخیر باشد. مثل یک گلادیاتور کار کن و مثل یک پادشاه زندگی کن! شعار ما در پرسپولیس این است که کار، کار و تلاش کنیم و به چیز دیگری فکر نکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید