تمسخر شدید سرمربی تیم پرسپولیس به استقلال

تمسخر شدید سرمربی تیم پرسپولیس به استقلال

افشین پیروانی درباره بازی دربی 97 گفت: همه دیدارها مهم و حساس است اما حساسیت دربی برای پرسپولیس و هواداران بسیار بیشتر است. بازی کردن و پیروزی مقابل تیم مقابل لذت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: خاطرات زیادی از دربی دارم و در زمانی که بازیکن بودم بیشترین برد را داشتیم. بازیکن، هواداران و همه باید بدانند که پیروزی و گلزنی در این دیدار بهترین لحظه زندگی ورزشی من است. من با تیم ملی به جام جهانی رفتم، سال ها با پرسپولیس قهرمان شدم و کاپیتان این تیم بودم. همه اینها باعث افتخار و مایه خوشحالی است، اما اگر از من در مورد بهترین لحظه زندگی ورزشی ام بپرسند، می گویم ورود استقلال به فینال جام حذفی که منجر به پیروزی تیم ما شد.

مدیر تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: خدای نکرده بتوانیم در دیدار شنبه برنده شویم و این خنده که می گویم بهترین لحظه است شامل حال بچه های پرسپولیس هم می شود. مهم نیست چه کسی گل زده است. امیدوارم همه ما این شادی را در کنار هواداران عزیزمان جشن بگیریم.

پیروانی درباره تفاوت برگزاری دربی جلوی تماشاگران با شرایط فعلی که به دلیل تاج و تخت نمی توانند وارد ورزشگاه شوند، توضیح داد: در قدیم هواداران شب قبل از بازی مقابل ورزشگاه و ورزشگاه می خوابیدند. درها ساعت هشت صبح باز شد. از آن زمان تا آمدن ما به ورزشگاه کف زدند و 90 درصد انرژی شان هدر رفت، اما چرا فقط از غیبت تماشاگر در دربی صحبت می شود؟

وی ادامه داد: بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان می خواستم در مورد عدم حضور هواداران در ورزشگاه صحبت کنم اما به دلیل مشکل حرفه ای و قضاوت فکر نمی کردم این حرف را بزنم. این اتفاق افتاد که روز چهارشنبه بازی ما در تهران با حضور هواداران برگزار شد اما دوشنبه دوباره در تهران بدون تماشاگر بازی کردیم. اگر قرار بود این مسابقات با حضور هواداران برگزار شود، با دیدار با صنعت نفت شروع می شد و هیچ اتفاقی نمی افتاد. اگر نه، چرا حضور هواداران در ورزشگاه اینقدر زود آغاز شد. از 20 روز تا یک ماه صبر کردند.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: باز هم می گویم که از هوادار بودن لذت می بریم و خوش گذرانی در کنار آنها برای ما روز بزرگی است. پرسپولیس بیشترین هوادار را دارد و اگر کسی بدون هوادار مصدوم شود تیم ما در این زمینه اول است. در ایران هرجا که می رویم طرفداران داریم. ما از داشتن آنها خوشحالیم و چیزی بالاتر از لذت بردن از دربی با هواداران نیست.

دنبال کننده گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره پیامی که به شاگردان یحیی گل محمدی به عنوان باتجربه ترین این تیم در دربی دارد، پاسخ داد: بازیکنان باید آرام باشند. انرژی بگذارید و بیایید و با تمام وجود بجنگید. پیروزی در دربی مهم است. می گویند این مسابقه را حساس نکنید اما خیلی هم حساس است و برد در آن خیلی زیبا و خوب است. بگذارید بازیکنان ما با تمام وجود بازی کنند تا شنبه شب خوشحال از ورزشگاه خارج شویم و اتفاق خوب و جدیدی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران میلیونی اش بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید