تمسخر هواداران استقلال به سرمربی پرسپولیس

تمسخر هواداران استقلال به سرمربی پرسپولیس

امیر ارسلان مطهری، بازیکن 29 ساله استقلال که در روزهای ابتدایی لیگ برتر جاری در آستانه جدایی از استقلال بود، برای اولین بار در ترکیب اصلی استقلال در دیدار قبلی استقلال مقابل هواداران به میدان رفت.

این بازیکن در دیدار برای سوپرجام دومین تلاش خود را برای حضور در ترکیب اصلی تیم ساپینتو انجام داد و توانست با یک گل ارزشمند جواب اعتماد سرمربی پرتغالی را بدهد.

نکته جالب اینجاست که نام خانوادگی گلزن استقلال مطهری، همنام نساجی سرمربی این تیم است و برخی از هواداران استقلال در فضای مجازی به این موضوع اشاره کردند و گفتند که حمید مطهری که از بازیکنان و مربی سابق پرسپولیس نیز بوده است. در استقلال و ارسلان مقابل همنام خود بازی نکند.مطهری با گلی که به ثمر رساند موفق شد پرسپولیس را در سوپرجام بکشاند.

لازم به ذکر است؛ در دقیقه 13 بازی سوپرجام، ارسلان مطهری با عبور از دو بازیکن نساجی از گوشه زمین فرار تماشایی کرد و توپ را به مهدی کایدی داد که ضربه علیرضا حقیگی مهاجم استقلال را مهار کرد. در دقیقه 72 باز هم با کمانه به گلزن رسید که این بار توپش به تیرک دروازه برخورد کرد و متاسفانه تبدیل به گل نشد. این بازیکن در نهایت در دقیقه 78 زمین را ترک کرد و صالح حردانی جایگزین او شد.

دیدگاهتان را بنویسید