تمسخر شدید هواداران سپاهان به پرسپولیسی ها

تمسخر شدید هواداران سپاهان به پرسپولیسی ها

به منظور تجلیل از ورزشکاران باشگاه سپاهان به مناسبت هفته سپاهان مراسمی در نقش جهان با حضور تمامی ورزشکاران و همچنین تیم فوتبال بزرگسالان برگزار شد. نقش جهان به دعوت باشگاه سپاهان گرد هم آمد و از حضور چند هزار هوادار زن و مرد سپاهان تقدیر و رژه رفت.

به غیر از اعضای تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه که شاخص ترین تیم حاضر در این مراسم بود و مورد تحسین تماشاگران در نقش جهان قرار گرفت، برخی دیگر از چهره های مطرح باشگاه مانند خواهران منصوریان شاغل در ووشو فرزانه فصیحی که در تیم دو و میدانی سپاهان حضور دارد و از زهرا کیانی نیز نام برد.

از والیبالیست های تیم سپاهان که بیش از دو سه سال است که در کارنامه حضور ندارند و از قبل چهره های سرشناسی دارند، می توان به امیر گفور و مرندی اشاره کرد. البته فرهاد قائمی هم یکی از بهترین بازیکنان این میدان سپاهان است که روز گذشته با شنیدن خبر تلخ درگذشت پدرش مجبور به ترک اصفهان شد.

در این مراسم محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیز فرصت یافت از عباس رضایت که زیر نظر سپاهان در رده اصلی زیر نظر او فعالیت می کند تشکر کند. تشویق شدید شهریار که با کنایه به پرسپولیس و سایر بازیکنان همراه بود از دیگر لحظات جالب این مراسم بود.

همچنین می توان به رژه موتورسیکلت های سنگین و حضور اسب ها در پیست تارتان در ورزشگاه نقش جهان اشاره کرد که سپاهانی ها را به یاد روز خاطره انگیز کسب اولین قهرمانی تاریخ لیگ برتر با فرهاد کاظمی انداخت.

قسمت پایانی این مراسم تمرین تیم بزرگسالان قبل از ورود به دیدار مقابل هواداران در هفته سوم بود که فرصت تماشای هزاران تماشاگر و مرد را داشت و حضور بانوان مشکلی بود که سپاهانی ها را به روز ویژه تبدیل کرد. حتی خاص تر

دیدگاهتان را بنویسید