تمسخر شدید یک پرسپولیسی با کنعانیان

تمسخر شدید یک پرسپولیسی با کنعانیان

کارلوس کی روش با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود رسما از تیم ملی ایران خداحافظی کرد تا اینکه سرانجام پس از گمانه زنی های فراوان مشخص شد سرمربی پرتغال دیگر جایی روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نخواهد داشت. . البته با توجه به اینکه سرمربی پرتغال برای هدایت تیم ملی فوتبال قطر راهی این کشور شد.

اما اتفاق قابل توجه در حاشیه خداحافظی با سرمربی پرتغالی، اظهار نظر جنجالی حسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش کشورمان در زیر پست کی روش بود. مدافع تیم ملی زیر پست خداحافظی کی روش نوشت: تو به ایران خیانت کردی نه من و شجاع.

برای اهالی فوتبال کاملاً واضح است که حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده که سال ها در کنار هم در قلب خط دفاعی پرسپولیس با قرمزها بازی کردند و یکی از عوامل مهم قهرمانی های پشت سر هم قرمزها به حساب می آمدند. به گفته اسکوچیچ به عنوان بازیکن ثابت تیم ملی، آمار و ارقام درخشانی در دیدارهای مقدماتی داشتند، آنها جام جهانی 2022 قطر را به ثبت رساندند، کارلوس کی روش را عصبانی کردند و با حضور غیرمنتظره او در راس تیم ملی، نیمکت نشین شدند. برای مسابقات جام جهانی

اما عجیب ترین نکته بعد از اظهار نظر کنعانی زادگان، اعلام رضا خانزاده، بازیکنان سابق تیم ملی است که در اولین دوره حضور کی روش روی نیمکت ایران به تیم ملی دعوت شد و با جنوب به جام جهانی سفر کرد. کنانی.

خانزاده با انتشار پیامی زیر پست کارلوس کی روش ضمن تشکر از سرمربی سابق خود، واکنش توهین آمیزی به اظهار نظر کنعانی زادگان نشان داد و نوشت: تو برای یک سری آدم نادان که اگر الان در همسایگی آنها نبودی آن ها را خواهند داشت. نقش به چوردادیان و آنها باید بپردازند!»

دیدگاهتان را بنویسید