تمسخر شدید باشگاه استقلال از زبان سرمربی پرسپولیس

تمسخر شدید باشگاه استقلال از زبان سرمربی پرسپولیس

رئیس سازمان لیگ شب گذشته در پخش زنده تلویزیونی اعلام کرد که دیدار مقابل تیم ها ملاک تعیین قهرمان فصل با تساوی خواهد بود و با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس در دو بازی این فصل دو تساوی خواهند داشت. استقلال) و یک بر یک (میزبان پرسپولیس) به توافق رسیدند.

این موضوع جدا از واکنش های مختلف در جامعه فوتبال و فضای مجازی، واکنش منفی پرسپولیسی ها را نیز در پی داشت تا جایی که علیرضا اشرف، مدیر رسانه ای قرمزها در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان که امروز برگزار شد، گفت: .. متعجب از این صحبت ها این کار را انجام می دهیم چون اظهارات قبلی سهیل مهدی در مورد جزئیات نحوه انتخاب کاراکتر کاملاً با آنچه دیشب گفته بود متفاوت بود. در لیگ های دیگر ملاک بازی رودررو است اما گلزنی در خانه دیگر ملاک نیست. سخنان او تعجب آور است. سازمان لیگ یک شبه تصمیم خود را تغییر داد و پیگیر این موضوع هستیم.

پس از صحبت های مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس در نشست خبری امروز درباره شرایط قهرمانی در امتیازات مساوی مدعیان قهرمانی، محمد نوری فر معاون ارتباطات استقلال در گفتگویی کوتاه گفت: یک لیگ است. در واقع ورود به این بحث ها برای باشگاه استقلال افتخاری نیست. این روزها کارهای مهم تری برای انجام دادن داریم.

دیدگاهتان را بنویسید