حقوق و درآمد معلم خصوصی زبان و آموزش زبان انگلیسی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در این مقاله حقوق و درآمد معلم خصوصی زبان و آموزش خصوصی انگلیسی آنلاین و حضوری، حقوق معلم زبان جدید مدرسه و … توضیح داده شده است.


حقوق و درآمد معلم خصوصی زبان در آموزشگاه زبان

بطور کلی حقوق و درآمد معلم خصوصی زبان در آموزشگاه زبان نمی تواند خیلی زیاد باشد و معلمان زبان با حقوق بالا معمولا خودشان هستند مستقل آنها کار میکنند. البته معلمانی هم هستند که در سطوح بالایی مثل آیلتس و تافل تدریس می کنند و درآمد خوبی هم دارند. اما اگر همین اساتید به صورت مستقل و بدون واسطه دانشجو بگیرند، مطمئناً می توانند درآمد بهتری داشته باشند. مدارس معمولاً حدود 30 درصد از شهریه را برای خود می گیرند و بنابراین اگر یک درس خصوصی انگلیسی در آن برگزار شود 250 هزار تومان (به عنوان مثال) برای هر جلسه هماهنگ شود، 75 هزار تومان مدرسه از آن می گیرد و 175 هزار تومان سهم معلم می شود. این 75000 تومان در هر جلسه از شهریه کسر می شود و در نتیجه کل مبلغ بالا خواهد بود.

همکاری با آموزشگاه های زبان برای تجربه به دست آوردن و آشنایی با فرآیند یادگیری برای معلمانی که نمی خواهند ریسک کنند و نمی خواهند یا نمی توانند خودشان دانش آموز جذب کنند می تواند بسیار مفید و مناسب باشد. اما در کل اگر معلم زبان هستید حداقل بهتر است علاوه بر همکاری با آموزشگاه های زبان انگلیسی سعی کنید رزومه خود را در سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند ایران مدرس ثبت و ثبت کنید IranModares.com به طور مستقل دانش آموزان را جذب کنید. وقتی مستقیما دانش آموز می گیرید، هزینه درس ها را خودتان تعیین می کنید و نیازی به پرداخت درصد بالایی از شهریه مدرسه برای هر جلسه ندارید. بهترین مدرس زبان انگلیسی در تهران و سراسر ایران هر کاری که هستید، برای کسب درآمد بالا، باید خودتان آن را انجام دهید مستقیم جذب دانشجو


حقوق یک معلم زبان مبتدی در یک مدرسه

معمولا معلمان جدید در مدارس حقوق بالایی دریافت نمی کنند. شاید برای هر جلسه 40 یا 50 هزار تومان پرداخت شود و این مبلغ بالایی نیست. البته در شهرستان ها حتی می توان هر ساعت آموزش زبان را در مدرسه ارزیابی کرد معلم زبان مبتدی کمتر باشد نمی توانم دقیقاً بگویم که چقدر است معلمان بدون تجربه پرداختی است و از شهر به شهر و مدرسه به مدرسه متفاوت خواهد بود. البته چنین معلمانی با پشتکار و پشتکار و جلب اعتماد مدرسه در کنار تلاش برای جذب شاگردان مستقیم می توانند به درآمدهای بالاتری دست یابند.


درآمد از آموزشگاه های زبان

درآمد آموزشگاه زبان به عوامل مختلفی بستگی دارد. تعداد دانشجویان جذب شده در طول ماه، هزینه کلاس های خصوصی، جانبی و غیره. می تواند بر درآمد آموزشگاه زبان تأثیر بگذارد.


images 1660814978 خبر خاکستری


چگونه از آموزش زبان انگلیسی درآمد بالایی کسب کنیم

برای اینکه بتوانید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت کنید و به درآمد عالی برسید، باید به این کار علاقه مند باشید و هر روز تسلط خود را ارتقا دهید. اثبات را امتحان کنید TTC و اسناد آیلتس و تافل من دانش آموزان فعلی خود را برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن به دلیل زمانی که دانش آموزان خود را موفقیت آمیز این دانش آموزان راضی شما را به افراد دیگر معرفی می کنند و بدین ترتیب هر روز در کار خود موفق تر و موفق تر خواهید بود. حتما در سایت ایران مدرس آگهی خود را ثبت کنید زیرا ایران مدرس عملکرد بسیار خوبی در جذب زبان آموزان دارد شماره تماس شما مستقیم نشان می دهد و می توانید بدون واسطه دانش آموز بگیرید.

آموزش آنلاین و مجازی را در نظر بگیرید و قلم نور و امکانات لازم را تهیه کنید و به این ترتیب در هر جای ایران که زندگی می کنید بتوانید از سراسر کشور دانشجو جذب کنید و تعداد شاگردانتان بدون محدودیت افزایش یابد. پسندیدن یک معلم زبان موفق از دانش آموزان خود حمایت کنید تا بهترین نتیجه را بگیرند و بدین ترتیب در کار خود موفق خواهید شد. برای کسب درآمد بیشتر از آموزش زبان موارد زیر را در نظر داشته باشید.


1 آموزش زبان انگلیسی را با علاقه انجام دهید


2 به زبان انگلیسی مسلط شوید و مهارت خود را هر روز افزایش دهید


3 دانش آموزان خود را به بهترین نتیجه ممکن هدایت کنید


4 در شبکه های اجتماعی فعال باشید


5 افزایش قیمت متناسب با افزایش کیفیت کلاس ها


6 امکانات آموزش آنلاین زبان را دریافت کنید


7 پیشرفت تکاملی داشته باشید و انتظار معجزه نداشته باشید

برای کسب موفقیت بیشتر در یادگیری زبان خصوصی سعی کنید در انتخاب قیمت کلاس های خصوصی خود دقت کنید. اگر هزینه درس زبان اگر آن را خیلی پایین در نظر بگیرید، می تواند به عنوان کیفیت پایین کلاس های شما تعبیر شود. همچنین اگر سطح کلاس ها خیلی پایین باشد، اگر تعداد زیادی دانش آموز جذب کنید، درآمد چندانی نخواهید داشت. قیمت مناسب انتخاب کنید.


images 1660814990 خبر خاکستری


دیدن این فیلم آموزشی توصیه می شود: نحوه انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین


جلسه اول برای کسب درآمد بالا از آموزش خصوصی زبان بسیار مهم است

در جلسه اول باید بهترین تدریس خود را ارائه دهید. جلسه اول کلاس استاد نمره دارد و در صورت عدم برتری ممکن است کلاس ها ادامه پیدا نکند. در جلسه اول باید اعتماد ایجاد کنید و با طرح سوال و پیشبرد مطالب در همان جهت متوجه شوید که دانش آموز شما چه سبک تدریسی را در ذهن خود دارد.


راه حل های مختلف برای جذب دانشجو به رشته آموزش زبان خصوصی

روش های مختلفی برای جذب دانشجو و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان وجود دارد. می توانید با آموزشگاه های زبان تماس بگیرید، آگهی خود را در سایت ایران مدرس از رسانه های اجتماعی از هر کدام برای خود استفاده کنید وب سایت و وبلاگ شما دارید. روش های مختلف را امتحان کنید و بهترین روش را برای خود پیدا خواهید کرد. البته هر چقدر هم که حضور شما در اینترنت پر رنگ باشد، مطمئنا موفق تر خواهید بود زیرا می توانید از سراسر ایران و جهان دانشجو جذب کنید و برخط کلاس های خود را اجرا کنید.

راز موفقیت معلمان زبان و سایر دروس این است که دانش آموزان خود را موفق کنند. اگر درس مکالمه به زبان انگلیسی شما انجام می دهید زبان کنکور شما تدریس می کنید، در زمینه آموزش آیلتس فعال هستید و … در هر صورت هدف اصلی شما باید داشتن دانش آموزان موفق باشد. دانش آموزان موفق شما شما را به افراد دیگر معرفی می کنند و دانشجویان جدید از این طریق جذب خواهید شد. در نتیجه درآمد شما به صورت نمایی در حال رشد است.


مقایسه حقوق معلمان زبان انگلیسی دانشگاهی و معلمان زبان خصوصی

استاد دانشگاه درجه 3 یا 4 تقریبا ماهیانه 15 میلیون تومان او حقوق می گیرد. حال فرض کنیم یک معلم زبان هر جلسه 300 هزار تومان دریافت می کند و به طور متوسط ​​روزی 3 ساعت تدریس می کند. این استاد درآمد ماهیانه برابر با 27 میلیون تومان و درآمد این معلم خصوصی زبان نزدیک به 2 برابر است حقوق استاد دانشگاه خوب.


منبع: سایت مدرس خصوصی ایران مدرس و انتخاب مدرس آنلاین https://www.iranmodares.com/index.php

دیدگاهتان را بنویسید