تمسخر شدید یحیی گل محمدی به استقلالی ها

تمسخر شدید یحیی گل محمدی به استقلالی ها

یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 100 در نشست خبری این دیدار گفت: قبل از اینکه بخواهم در مورد این دیدار صحبت کنم ابتدا از همه هوادارانمان تشکر می کنم چرا که فضای بسیار خوبی ایجاد کردند و فضای خوبی ایجاد کردند. انرژی مثبت برای ما و فکر می کنم هواداران هر دو تیم به بازیکنان اشتیاق زیادی دادند تا یک بازی خوب انجام دهند. از همه هواداران حاضر در ورزشگاه تشکر می کنم.

بازیکنان من این اراده را داشتند که با برد از بازی بیرون بیایند
وی ادامه داد: بازی سختی برای هر دو تیم بود اما خیلی خوب شروع کردیم. هوای گرم امروز روی کیفیت دو تیم تاثیر منفی گذاشت. از طرفی چمن ورزشگاه خشک بود و توپ تکان نمی خورد. این یک بازی رفت و برگشتی بود، اما فکر می کنم کنترل بیشتری بر توپ داشتیم و البته گردش های بیشتری هم داشتیم. در ابتدای نیمه دوم کسب سه امتیاز برای ما مهم بود و در رختکن بچه ها اراده داشتند تا با پیروزی از بازی بیرون بیایند و با روحیه بسیار خوبی آماده شدند.

بازیکنان من تحت فشار بودند و به آنچه که لیاقتش را داشتند رسیدند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنانم در نیمه دوم با روحیه خوبی وارد زمین شدند و خوشبختانه به گل رسیدیم و سپس حریف فشار بیشتری آورد اما بازیکنان ما در خط دفاعی و دروازه را مهار کردند. اکثر توپ ها و الحمدلله خوشبختانه توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. من از بازیکنانم تشکر می کنم زیرا آنها برای پیروزی تحت فشار زیادی بودند و به حق خود رسیدند. این برد را به همه هواداران پرسپولیس تبریک می گویم.

تنها چیزی که به آن فکر می کنیم این است که در 3 بازی آینده پیروز شویم
گل محمدی در پاسخ به اینکه با برد در دربی، ماجرای قهرمانی پرسپولیس و سپاهان ادامه پیدا می کند و سرخ ها شانس قهرمانی در جام حذفی را دارند، گفت: تنها چیزی که به آن فکر می کنیم قهرمانی بعدی است. سه بازی و تمام.” این است که سه بازی بعدی را ببریم و فکر می کنم اتفاقات فوتبالی ما را نیز قهرمان خواهد کرد. ما این مشکل را به بازیکنان گفته ایم و تنها چیزی که برای ما مهم است بازی بعدی جام حذفی با گلگره است و پس از آن امیدواریم از این مرحله به جلو حرکت کنیم. مطابقت با

اگر بخواهم از داور تعریف کنم می گویند به خاطر برد دربی است
وی در پاسخ به صحبت های ساپینتو درباره بازی داور که گفته بود داور اجازه ارائه بازی خود را نداد، خاطرنشان کرد: بازی را بردیم و اگر بخواهم از داور تمجید کنم می گویند به خاطر همین برد است. باید از تیم داوری تشکر کنیم، آنها بازی را به خوبی سوت زدند و به نظرم بازی سختی بود. دربی همیشه برای داوران کابوس است و آنها باید یک بازی سخت را قضاوت کنند. به نظرم اعضای تیم داوری خیلی خوب عمل کردند و به آنها خسته نباشید می گویم.

به بازیکنانم گفتم اگر قهرمانی می خواهند باید با جان و دل بازی کنند
بین دو نیمه شما دوباره به وسط زمین آمدید و درگیر انجمن بازیکنان بودید و با آنها صحبت می کردید. آیا این اقدام شما دلیل خاصی داشت؟» گل محمدی در پاسخ به این سوال یادآور شد: یکی دو نکته فنی بود که به آنها گفتم و صحبت دیگری که با بازیکنان داشتم این بود که از آنها خواستم فقط به برد فکر کنند و اگر آنها قهرمانی می خواهند، باید با تمام وجود بازی کنند تا بازی را ببرند.

آل کثیر حق دارد این گل ها را به ثمر برساند و خوشحال باشد
وی به بازگشت عیسی آل کثیر با گل بعد از مصدومیت اشاره و خاطرنشان کرد: عیسی با مصدومیت شدیدی مواجه شد و بعد از مصدومیت خیلی دیر عمل کرد اما این بار دوری از فوتبال روی کارش تاثیر منفی گذاشت. با این حال او کم کم پیشرفت کرده و با انرژی خوبی در تمرین حاضر می شود و حق دارد این گل ها را بزند و خوشحال باشد. او برای رسیدن به اینجا خیلی زحمت کشیده و دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. برای او خوشحالم که به سطح اول فوتبال ایران بازگشته است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «دونادونی با توجه به نتیجه دربی چه باید بکند؟»، تصریح کرد: بهتر است از مشکلات فنی صحبت کنیم. این یک شوخی بود که ساخته شد.

ترکیب ما کمی مخاطره آمیز بود و فکر می کنم نتیجه داد
وی درباره ترکیب هجومی پرسپولیس در دربی گفت: ترکیب ما کمی ریسک داشت و با توجه به اینکه رفتار و سبک بازی سروش (رفیعی) تهاجمی تر است، اما از او خواستم در دفاع هم کمک کند و این کار را انجام دهد. چیز او کنار آمد و در حمله و دفاع موثر بود. فکر می کنم ترکیب ما کارساز بود، شاید تصمیم خوبی گرفتیم.

از رفیعی خواستیم هم در حمله و هم در دفاع حضور داشته باشد
گل محمدی با بیان اینکه تیم جسورتر پیروز می شود، تصریح کرد: از هر بازیکنی در هر پست و با هر کیفیتی می خواهم وقتی توپ نداریم دفاع کند. این وظیفه را از سروش خواستیم که هم در حمله و هم در دفاع شرکت کند. او این کار را خیلی خوب انجام داد و انرژی زیادی روی آن گذاشت و کار سختی بود. او یک مهره هجومی است و خلاقیت زیادی دارد، این تغییر خوب بود و سروش خیلی خوب عمل کرد.

هرجا به استادیوم آزادی نگاه کنیم انگار تونل وحشت است!
وی درباره شرایط پیش از بازی خارج از ورزشگاه که جمعی از هواداران بدون بلیت بودند و خاطره خوبی از حضور در ورزشگاه ندارند، گفت: ورزش و به خصوص فوتبال امری شناخته شده است و همه آن را می گویند. یکی از بخشهای مهم و حیاتی برای جامعه همین ورزش و فوتبال است که طرفداران زیادی دارد. خیلی خوب است که مسئولان و تصمیم گیران محترم در حال تعمیر ورزشگاه هستند، الان وقت آن است. باید عزم وجود داشته باشد و این درست نیست که فقط بخواهیم در ورزشگاهی بازی کنیم که 50 سال است کار می کند. به هر طرف که نگاه می کنیم، احساس می کنیم تونلی از وحشت است! ما باید با تعهد بیشتری به آینده ورزش بومی خود نگاه کنیم. این عزت و شرف فوتبال ایران است و برای حفظ عزت ورزش ایران باید کار بزرگی انجام داد و تصمیم خوبی گرفت.

تیم ملی، پرسپولیس و استقلال باید ورزشگاه های مجهزی داشته باشند
گل محمدی ادامه داد: تیم ملی، پرسپولیس و استقلال باید ورزشگاه های مجهز داشته باشند و آبرومندانه جلو بروند. در این کشورهای حاشیه خلیج فارس و حتی در شرق آسیا، وقتی برای دیدن امکانات می رویم، به تمام در و دیوارها و امکانات آنها نگاه می کنیم. من خودم وقتی تیم های خارجی به ایران می آیند و او را در این وضعیت می بینند ناراحت می شوم. امیدوارم مسئولین در این مورد فکر کنند. امروز دیدیم که 60 هزار نفر در نیم فصل به ورزشگاه آمدند. با نگاهی به 20، 30 سال پیش، ما از همه امکانات عقب هستیم و مشکلات زیادی داریم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و تصمیم درستی برای حفظ آبروی کشور گرفته شود. این یک اصل است و همه کارکنان باید به آن فکر کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال در نیمه اول پرس خوبی داشت اما پرسپولیسی ها در نیمه دوم بازی را بسته بودند. با معرفی عیسی می خواستیم به فضاهای پشت خط دفاعی حریف برسیم، تاکتیک ما تغییر چندانی نکرد و اگر بازی 0 بر صفر ادامه پیدا می کرد، تهاجمی تر بازی می کردیم و مطمئن بودم می توانیم بازی را به نفع خود تمام کنیم. بعد از گل به خاطر فشاری که آوردند کمی دفاعی بازی کردیم و توانستیم فضاها را ببندیم و استقلالی ها با پاس های بلند به دنبال گل بودند و فرشاد فرجی را اضافه کردیم تا توپ های استقلال را خنثی کنیم.

دیاباته 100 درصد برای دربی آماده نبود
وی در پاسخ به این سوال که «دیاباته مشکل خاصی داشت؟» خاطرنشان کرد: مصدومیت قدیمی داشت و فکر می کنم هنوز صددرصد برای دربی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید