تمسخر شدید و عجیب استقلالی ها; کمک برای قهرمانی استقلال؟

تمسخر شدید و عجیب استقلالی ها;  کمک برای قهرمانی استقلال؟

محمدرضا مهدوی درباره مشکل تیم نساجی مازندران برای استقرار در کرمان و بازی با استقلال در یک دیدار سوپرجام گفت. این دیدار در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود و به نظر می رسد این شهر دو هتل راحت تر ندارد و چندین هتل در حال ساخت است اما در حال حاضر جایی نداریم و به نظر می رسد استقلالی ها و کسانی که زودتر می دانستند، هتل ها را رزرو کردند.

وی درباره اینکه تیم نساجی در شرایط فعلی باید در کجا قرار بگیرد، گفت: این مشکلی است که مسئولان برگزاری مسابقات گذاشته اند. در غیر این صورت باید از قبل هماهنگ می شد. باید امکانات برای هر دو تیم فراهم شود. درست است که وظیفه باشگاه نساجی خرید هتل به شرط داشتن هتل است. نساجی همیشه کلاس خود را حفظ کرده است. ما هرگز لنگ نخواهیم بود. کرمان در حال حاضر جایی برای پایه گذاری تیم نساجی ندارد.

نساجی سرمربی این تیم در پاسخ به اینکه تیمش باید در سیرجان یا یکی از شهرهای اطراف کرمان مستقر شود، گفت: فکر نمی کنم چون دو ساعت با سیرجان و کرمان فاصله دارد و شرایط مشابهی در آن وجود دارد. شهرهای دیگر اطراف چنین چیزی امکان پذیر نیست اما تلاش می شود تا هتلی برای تیم نساجی پیدا شود. امکان ندارد برای تیم ما هتل پیدا نکنیم. تیم رقیب ما باید 5 کیلومتر با ورزشگاه و نساجی 500 کیلومتر فاصله داشته باشند. اگر می خواهند به شکل دیگری برنده سوپربول را مشخص کنند به ما اطلاع دهند تا دخالت نکنیم. همه چیز باید به طور مساوی تقسیم شود.

وی با اشاره به اینکه فرمت دعوت از اعضای تیم ملی به اردوی تیم ملی تغییر کرد تا استقلال با تمام بازیکنانش برای سوپرجام تمرین کند، تصریح کرد: باید به پرچم تیم ملی احترام بگذاریم چرا که وظیفه ما احترام به پرچم سه رنگ تیم ملی است. به خاطر بازی سوپرجام، استقلال همه بازیکنان را در اختیار دارد و از این نظر مساوی است، اما نساجی جایی ندارد، باید یک کلمه را در دایره المعارف جستجو کنید تا بفهمید چرا یک تیم جا دارد و تیم دیگر جا مانده است. بدون مکان با این حساب بعداً نساجی فهمید که بازی کجا برگزار می شود و تیم حریف هم مطلع شد. هر دو تیم قهرمان مسابقات هستند و باید شرایط برای قهرمان لیگ برتر و جام حذفی یکسان باشد.

مهدوی درباره غیبت های نساجی در بازی سوپرجام گفت: باید منتظر بمانیم تا ببینیم قوانین درباره سعید بیگی که در آخرین بازی ما با آلومینیوم اراک از زمین اخراج شد، چه می گوید. باشگاه نساجی نامه ای به سازمان لیگ نوشته و منتظر پاسخ برای تعیین تکلیف این بازیکن است. حدس می زنم بازی لیگ برتر ربطی به تک بازی Super Bowl داشته باشد، اما این نامه فقط برای اطمینان کامل نوشته شده است.

سرمربی تیم نساجی در پاسخ به این سوال که گفته شده بود حمید مطهری قبل از دیدار با آلومینیوم اراک به غرور کاذب مشغول بوده و این باعث شکست نساجی شده است، تصریح کرد: مطهری چه کرد که اسیر غرور کاذب شد؟ تیم خوب نساجی فوتبال خود را ارائه می کند و کسانی که آمار را ثبت می کنند بهترین نمایش را ارائه می دهیم. با امکانات نسبی خود نتایج منحصر به فردی را به دست آورده است. مردم خوب مازندران و کشور ما باید به نساجی احترام بگذارند. چون ثبتش معجزه است. تنها سال اول مربیگری حمید مطهری به خاطر دو پیروزی احساس غرور کاذب می کند.

وی در پایان تاکید کرد: هر تیمی که پیشروی کند توسط برخی اقوام که درک درستی ندارند و فرهنگ کافی در رابطه با تیمی که در حال تشکیل است ندارند، لگد می خورند. سرنوشت آنها جز شکستن پاهایشان چه خواهد شد؟ هیچ اتفاقی برای نساجی نخواهد افتاد، زیرا راه خود را محکم ادامه خواهد داد. همانطور که طرفداران داریم، دشمنان هم داریم. آنها دوست دارند هیچ نتیجه نساجی نداشته باشند و هر رنگی که می خواهند باشند. شرایط عالی داریم ما یک تیم کاملا حرفه ای هستیم و از دانش روز دنیای فوتبال آگاه هستیم. از نحوه تمرین و بازی ما مشخص است. کارشناسان و تحلیلگران فوتبال به این موضوع توجه کردند. بازی هفته گذشته به پایان رسیده و با درس هایی که از آن گرفته ایم خود را برای بازی بعدی آماده می کنیم. نقاط ضعف خود را می پوشانیم تا خودمان را با بهترین شرایط برای استقلال آماده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید