تمسخر شدید یحیی گل محمدی به حریفان پرسپولیس

تمسخر شدید یحیی گل محمدی به حریفان پرسپولیس

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی امروز جذاب و دیدنی بود، هرکسی بازی را دید لذت برد. هر دو تیم فوتبال رو به جلو بازی کردند. در نیمه اول شاگردان مسجد سلیمان بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند. بعد از گلی که زدیم داغ بازی کردیم و توپ های زیادی از دست دادیم.

وی ادامه داد: این توپ ها منجر به ضد حملات حریف شد و حتی به گل دوم هم نزدیک شدیم. فکر می کنم گلی که در نیمه اول زدیم درست بود و حتی داور هم می توانست برای ما پنالتی بگیرد. کارشناسان داوری در این زمینه بهتر صحبت می کنند. در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم. حریف کمی با تجربه بود اما نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم. ما توانستیم از فرصت هایی که برایمان ایجاد شد استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: از لوکادیا به عنوان یک بازیکن حرفه ای تشکر می کنم که عملکرد بسیار خوبی داشت و زحمات بچه ها نتیجه داد. می توانستیم گل سوم را هم بزنیم. من این برد را به تیم تبریک می گویم زیرا بازی در این شرایط آب و هوایی اینجا سخت بود. چمن ورزشگاه هم بلند بود و جای تعجب است که چرا تیم های مقابل پرسپولیس به صورت خودجوش چمن ورزشگاه خود را بالا می برند. به هر حال به نظرم آن 3 امتیاز بسیار شیرین بود و این برد را به هواداران و مهدی ترابی که امروز تولدش بود تقدیم می کنیم. او لحظات خوبی را برای تیم ما رقم زد.

گل محمدی در خصوص داوری این دیدار افزود: در نیمه اول احساس کردم پنالتی به سود ما گرفته نشد و گلی که زدیم دقیق بود. خدا رحمت کند مهدوی و همکارانش را. داوری بازی سختی بود و از آنها تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید