تمسخر مستقل یحیی; وقتی لیگ شروع شد گل محمدی فهمید کتان کیست

تمسخر مستقل یحیی;  وقتی لیگ شروع شد گل محمدی فهمید کتان کیست

مهدی فنونی زاده بازیکن سابق استقلال در خصوص شرایط این روزهای استقلال و قرعه کشی مسابقات و همچنین استفاده از عنوان کهکشانی برای رقیب همشهری استقلال اظهاراتی را بیان کرد.

از استقلال خبر داری؟

خوشبختانه تمرینات این تیم در تهران آغاز شد. این نشان می دهد که کل مجموعه استقلال با برنامه پیش می رود. بلافاصله پس از بازگشت از ترکیه، بچه ها یک روز استراحت می کنند و سپس دوباره تمرینات شروع می شود. این بدان معنی است که همه چیز مانند ساعت کار می کند.

آیا از ارتش استقلال ترکیه راضی بودید؟

به نظر من این اردو با چهار بازی فوق العاده خوب بود. اینکه کوچکترین خبری از حاشیه اردو به تهران نرسید یعنی تیم در آرامش و انضباط کامل کار می کرد و اگر مشکلی بود در درون خانواده باقی می ماند. در مجموع وقتی شنیدم استقلال دو حریف آماده را شکست داده بسیار امیدوار شدم. امیدوارم هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیم بیشتر شود تا در ابتدای مسابقه شرایط با پیروزی های متوالی آغاز شود.

نظر شما در مورد قرعه کشی لیگ چیست؟

فکر نمی کنم قرعه کشی بدی باشد. البته هیچ تیمی آسان نیست و هیچ حریفی برای باخت به استقلال نخواهد آمد. پارسال هم همینطور بود. آمدند تا از استقلال امتیاز بگیرند اما به زمین سخت برخورد کردند و به بن بست زدند.

نظرت در مورد اولین بازی استقلال مقابل سپاهان چیست؟

به نظر من بازی اول استقلال مقابل سپاهان برای هر دو تیم سخت است اما برای سپاهان سخت تر است. اتفاقاً خوب است که اولین بازی استقلال سخت بود.

تو چی میگفتی

چون الان تیم از هفته اول می داند که لیگ شوخی نیست. ساپینتو با یک بازی محکم قدرت خود و تیمش را نشان داد. از طرفی اگر سپاهان را شکست دهیم، یک بازی را با اختلاف 6 برنده شده ایم و سه امتیاز با یک مدعی جدی قهرمانی فاصله داریم.

در مورد بازی دوم و سوم حرفی ندارید؟ بازی با ملوان و مس کرمان را بلدی؟

این تیم ها ناشناخته هستند. بعد از بازی سپاهان بازی های استقلال تا حدودی راحت می شود اما دست کم گرفتن حریفان به این راحتی نیست بلکه باید با تمام توان مقابل تیم های ملوان و مس بازی کرد.

نظرت درباره بازی پرسپولیس در هفته دوازدهم هم چیست؟

داربی مثل سایر بازی ها سه امتیاز دارد. اما با توجه به ناشنوایی طرفداران، طبیعی است که این بازی کمی حساس تر باشد.

شنیده اید برخی از پیشکسوتان پرسپولیس به این تیم کهکشانی می گویند؟

آرزو تقصیر جوان نیست! وقتی لیگ شروع می شود، همه می دانند کتان کیست، به خصوص یحیی گل محمدی که شنیدم او هم به باشگاه مرتبط است.

اما باشگاه پرسپولیس قهر این دو نفر را تکذیب کرد؟

همش تکذیب شد بدون شک درسته وگرنه چرا الان دو هفته است که این دو نفر با هم عکس نگرفته اند. یا در مورد یکدیگر صحبت نمی کنند.

خبری از تیم پرسپولیس کهکشانی نمانده است؟

آنها به این تیم گفتند که آنها کهکشانی هستند که بازیکنان و مربیان آن 40 سانتی متر از زمین راه می روند و ما نگران هستیم که آنها اشتباه کنند و بد سقوط کنند. اما به لطف خدا استقلالی ها ساختار تیمی اولیه خود را حفظ کردند و با به خدمت گرفتن چند بازیکن موثر دوباره آماده شدند. مطمئنم استقلال با قدرت برمی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید