گزارش فیبا از تیم ملی بسکتبال بانوان/ تیم بسکتبال ایران فهمید، اما شانس نیاورد!

ساعت: 16:30
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783493

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال نوشت: نیست در اینکه تیم ملی بانوان ایران بسکتبال را می فهمد شکی نیست اما سبک بازی آنها بیشتر به بسکتبال 3.3 شباهت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی بسکتبال بانوان ایران شب گذشته در سومین بازی خود در سطح B جام ملت های آسیا در سال 2021 مقابل اندونزی با نتیجه 76 بر 68 شکست خورد. سایت فدراسیون جهانی بسکتبال فیبا در گزارشی کوتاه از تیم ملی ایران و قدرت این تیم در میان دیگر حریفان نوشت: انتخاب ایران و سوریه سخت است. ممکن است برخی از مردم ایران را با ابروی بالا انداختن انتخاب نکنند، به خصوص اینکه سوریه قبلاً آنها را شکست داده است. اما حالا ایران این شانس را دارد که انتقام بگیرد و اولین بازی خود را در آخرین بازی خود ببرد.

سایت فیبا ادامه داد: ایران واقعاً بدشانس است، زیرا با هر نتیجه ای در بازی فردا (جمعه) باید عمان را ترک کنند و فقط از اتفاقی که می افتد پشیمان شوند. ملی پوشان ایران در اولین بازی خود مقابل لبنان می توانستند در این دیدار خیلی نزدیک به پیروزی برسند.

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در نهایت نوشت: در اینکه تیم ملی ایران بسکتبال را می فهمد شکی نیست، اما سبک بازی آنها بیشتر شبیه بسکتبال 3×3 است زیرا بازیکنان ایرانی در حرکات محیطی و حمله سرعت بالایی دارند. بسازید و برای آینده کار کنید. دیدن بازگشت تیم بانوان ایران به بازی های جهانی بسیار عالی خواهد بود.

تیم ملی کشورمان پس از یک روز تعطیلی روز جمعه 22 آبان از ساعت 14:30 (به وقت تهران) به مصاف تیم سوریه می رود تا یکی از مقام های پنجم یا ششم سطح «ب» جام ملت های آسیا را کسب کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید