کیروش 16 میلیون دلار از کشور برد، اما یک حلبی نیاورد/ اسکوچیچ باید سرمربی تیم ملی در جام جهانی بماند


ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805432

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: کیروش 16 میلیون دلار از این کشور گرفت اما یک حلبی هم نیاورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ داریوش مصطفوی، رئیس کمیته حرفه‌ای‌سازی فوتبال ایران درباره برنامه این خیریه برای تنبیه کودکان سرطانی به امیر عابدزاده گفت: ورزشکاران باید در کنار کسانی باشند که کمی نگران ناهنجاری‌های زندگی هستند، وقتی جامعه قوی است این کودکان بهتر می‌شوند. هزاران نفر باید به این مراسم می آمدند و این بچه ها چیزی نمی خواهند، فقط باید حمایت شوند، دولتی که از این بچه ها حمایت نمی کند و داروهای آنها رایگان نیست. جوامع. هر کسی که به اینجا بیاید همه چیز را دریافت می کند.

وی افزود: محبوبیت این عزیزان به خاطر آن دسته از کودکانی است که از آنها پیروی می کنند و نباید یک طرفه باشد. فوتبالیست های ما با کمک همین بچه ها بزرگ شدند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال به صعود تیم ملی به جام جهانی اشاره کرد و گفت: فوتبال ملی زمانی به دست فدراسیون رسید که هیچکس 5 درصد امیدی به پیشرفت نداشت. شرایط ناموفقی داشتیم و فکر می کنم این فدراسیون با همبستگی کار بزرگی انجام داده است. مرد بلامنازع به تیم ملی آمد و کار کرد و 14 بازی برد. کیروش 16 میلیون دلار از کشور درآمد، اما یک قلع هم نیاورد. تیم ملی کشورمان با سریع ترین صعود و کمترین قیمت به این افتخار دست یافت.

مصطفوی درباره صحبت ها و اظهارات درباره حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی گفت: اسکوچیچ باید سرمربی تیم ملی جام جهانی بماند. بی انصافی بود اگر او در قطر سرمربی تیم ملی نبود و فدراسیون اینطور فکر می کرد. ما باید قدردان این وضعیت باشیم. کارگردان فردی است که با تبعیض مبارزه می کند و این تلاش در این فدراسیون است. ما یک مدیریت دانش محور داریم که مطابق با فوتبال قرن بیست و یکم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید