ما بهتر از تیم فعلی کیروش هستیم/ پیشنهادهایی وجود دارد اما تا سال 2023 با تیم ملی ایران قرارداد دارم.


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816258

می توانیم به مرحله حذفی جام جهانی برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در مورد کارلوس کیروش اما فکر می کنم ما تیم بهتری از مصر هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره صعود به مرحله گروهی جام جهانی گفت: فکر می کنم ما می توانیم و هرکسی باید کار خود را به خوبی انجام دهد. من فکر می کنم ما می توانیم آن را مدیریت کنیم. این هدفی است که برای همه ما مشترک است. فکر نمی کنم باید به صعود به جام جهانی بسنده کنیم. هدف ما باید این باشد که یک قدم به جلو برداریم. این هدف ما را می طلبد که سخت کار کنیم. درست است که مشکلاتی وجود دارد. ما باید بدانیم هدفمان چیست و به کجا می رویم. فکر می کنم با این گفتگو بتوانیم از پس آن برآییم.

وی ادامه داد: نمی دانم چند بار گفته ام تا سال 2023 با تیم ملی ایران قرارداد دارم. وقتی کارتان را به خوبی انجام دهید، قطعاً پیشنهاداتی وجود دارد. به نظر من کار ما عالی بود و مردم هم قبول دارند که کار ارزشمندی انجام دادیم. در 53 سالگی به بلوغ رسیدم تا این مسائل را جدا کنم و روی کارم تمرکز کنم. راستش من افتخار می کنم که سرمربی تیم ملی ایران هستم و نمی دانم تا آخر عمرم کجا خواهم رفت. الان در جایی هستم که از آن لذت می برم.

اسکوچیچ گفت: وقتی بازی ملی داریم، هر بازیکنی نماینده کشور است. برای ما بازی دوستانه و رسمی تفاوتی ندارد. باید با تمام وجود در زمین بازی کنیم. کار خوبی انجام دادیم اما پیروزی در دو بازی آینده هدف بعدی ماست و باید مرحله گروهی را با برتری به پایان برسانیم و امیدوارم تیم های ملی این برنامه را ببینند. من فکر می‌کنم که ما یک پیام واضح ارسال می‌کنیم. ما همچنین می دانیم که سفرها و رازهایی به کره داریم. برنامه لژیونرها به گونه ای است که برخی از آنها تنها یک روز با ما تمرین خواهند کرد. تا اینجای کار در هر شرایطی خودمان را نشان داده ایم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: در کنار مربیان، بازیکنان تعیین کننده نتیجه در زمین هستند. من برای آقای کیروش احترام زیادی قائلم، اما فکر می کنم تیم ما بهتر از مصر است. حتی اگر کیروش نباشد و یک مربی دیگر آنجا باشد، من بر این عقیده هستم. ایران تیم شریفی است اما اگر بازی با کرواسی اتفاق بیفتد برایم سخت می شود اما حرفه ای ام را حفظ می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید