بازگشت کیروش به تیم ملی اشتباه است. مربی ایرانی بیاورید/ تیم فعلی نسل طلایی نیست


زمان: ساعت 17:20
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856040

باید لیگ را تعطیل کنند تا هماهنگی تیم ملی بیشتر شود!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازگشت کیروش به تیم ملی و آوردن مربی ایرانی اشتباه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی پروین سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی درباره دلیل حضورش در ساختمان باشگاه گفت: آقای درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از من، آقای طاووسی، وطنکا، حاج رحیم پور و مایلی کهن دعوت کردند. امیدواریم این جلسات ادامه داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: تا تیم به زمین نرود نمی توان کیفیت بازیکنان را شناخت. این بازیکنان بد نیستند و امیدوارم خوب کار کنند. خدا را شکر باشگاه پول دارد و خدا تیم خوب و محکمی را به میدان بفرستد تا مردم را خوشحال کند.

او درباره رکورد پایین لیگ برتر گفت: همه از ترس تغییر بازی می کنند. آنها یا مساوی می کنند یا با یک گل پیروز می شوند. همه چیز برای ماندن در تیم است. مربی می داند که اگر چند بار ببازد عوض می شود و مردم برای حضور مربی تصمیم می گیرند. بی دست و پا باشید و رها کنید، و این باعث می شود مربیان تلاش کنند که گل نزنند.

پروین درباره وضعیت تیم ملی افزود: خیلی ها از تیم ملی انتقاد می کنند اما در این شرایط نمی توان مربی را عوض کرد. مقابل الجزایر در 15 دقیقه اول و آخر بد نبودیم اما نمی توان یک بازی را گفت. اسکوچیچ 13، 14 بازی با تیم ملی برد و نمی توان او را نقد کرد. چرا انتقاد کنیم؟ بازی تدارکاتی نداریم و قبلا هم گفتم باید 10 بازی تدارکاتی داشته باشیم. ما به قطر رفتیم و پیدا کردن تیم سخت بود. الجزایر خوب بازی نکرد و بازیکنان ما ضعیف بازی کردند و حق دارند چون هماهنگ نبودند.

وی گفت: برای بهبود هماهنگی تیم ملی باید لیگ را تعطیل کنیم. ما باید با تیمی مانند الجزایر بازی کنیم تا بفهمیم چگونه دفاع بسازیم.” نقد شدن در یک مسابقه خوب نیست و امیدوارم تیم ملی نتیجه بگیرد.

پروین درباره شایعاتی مبنی بر جایگزینی جواد نکونام یا کیروش با اسکوچیچ گفت: اگر مربی ایرانی بیاورند خوب است اما اگر خارجی بیاورند بزرگترین اشتباه را انجام می دهند چون شناختن زمان می برد. بازیکنان.» حضور کیروش در تیم ملی اشتباه است.

وی درباره برنامه ریزی ضعیف فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون در حال شکست است. آنها باید به هر قیمتی بازی دوستانه انجام دهند. نظر من تعطیلی لیگ و انجام 10 بازی دوستانه است. ما در هر جام جهانی چهارم شدیم و هیچ کاری نکردیم. ما باید مردم را خوشحال کنیم و یک قدم جلوتر برویم. متأسفانه آنها شکست می خورند.

این پیشکسوت فوتبال گفت: قبول ندارم به تیم ملی فعلی، نسل طلایی فوتبال ایران گفته شود. بازیکنانی در این کشور بودند که خیلی بهتر از این بازیکنان بودند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید