من با بازگشت کیروش موافق نیستم. آزمایش تست شده یک اشتباه است

خداداد عزیزی در حاشیه مراسم افتتاحیه جام جهانی گفت: این افتتاحیه جام جهانی است، چه بگویم پیشکسوتانی که در جام جهانی حضور داشتند دعوت شدند، من هم دعوت شدم. جام برای اولین بار وارد ایران می شود. ما ایرانی ها به جام نرسیدیم و الان هم فکر نمی کنم اجازه دهند به جام برسیم.

وی در خصوص انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بحث انتخابات و اساسنامه مکتوب را دارم. نوع انتخابات جذاب و منطقی نیست. امیدوارم تغییری در اساسنامه ایجاد شود.

ملی پوش سابق تیم ملی درباره بازگشت کارلوس کی روش و حمایت او از دراگان اسکوچیچ خاطرنشان کرد: ما طرفدار کسی نیستیم و بر اساس نتایج از اسکوچیچ حمایت کردم. من طرفدار بازگرداندن کی روش نبودم چون تستش را پس داده بود و تست تست شده اشتباه است. انتظاراتی که از کی روش در جام ملت های آسیا داشتیم برآورده نشد. این نظر شخصی من است و اگر تصمیم گرفتند کی روش را بیاورند، مال خودشان است. با کی روش در 8 سال حضورش در ایران دو بار به جام جهانی رفتیم اما نشد. انتظار داشتیم او با ایران در جام ملت های آسیا حضور داشته باشد اما این اتفاق نیفتاد.

عزیزی در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر متناقض بودن داستان بازیکنان تیم ملی از سوی وی اما نافرمانی خود از مربیان تیم ملی در حین بازی گفت: مربیان تیم ملی مانند محمد مایلی‌خان، علی پروین، برانکو، ابراهیم طالبی و ابراهیم قاسم پور می‌توانید از آنها بپرسید که آیا من مطیع بود یا نه من با مرحوم منصور پوحیدری رحمه الله کار کردم. من با بلاژوویچ کار نکرده ام اما مربیان دیگری هم حضور دارند. بحث من این بود که برخی در مورد انتصاب و تغییر سرمربی اظهار نظر کردند. من هرگز وارد این مسائل نشده ام و این اختیار را به خود نداده ام که بگویم کی کیست و کی نیست. من به عنوان یک پیشکسوت اظهار نظر می کنم اما زمانی که بازیکن بودم اظهار نظر نمی کردم.

دیدگاهتان را بنویسید