از دیش ماهواره تا دیش استارلینک. تست تست شده اشتباه است!

از دیش ماهواره تا دیش استارلینک.  تست تست شده اشتباه است!

روز جدید : این روزها اینترنت در کشور از محدودیت های بسیار گسترده ای رنج می برد، محدودیت هایی که البته با توجه به شرایط امنیتی قابل توجیه است، اما برخی ابراز نگرانی می کنند که شاید این شروع آرام برای اجرای طرح امنیتی نباشد! رئیس‌جمهور در ستاد انتخابات گفت که از فعالیت‌های اقتصادی مردم در فضای مجازی مطلع است و دولتش قصد محدود کردن آن‌ها را ندارد، اما وزیر ارتباطات دولت سیزدهم به صراحت به مردم گفت که نباید در این زمینه اقتصادی کرد. فعالیت.

محمد صادقی: این روزها اینترنت در کشور از محدودیت‌های بسیار گسترده‌ای رنج می‌برد، محدودیت‌هایی که البته با توجه به شرایط امنیتی می‌توان آن را توجیه کرد، اما برخی نگرانند که این شروع آرامی برای اجرای طرح امنیتی Be!

رئیس جمهور در جریان تبلیغات انتخاباتی اعلام کرد که از فعالیت های اقتصادی مردم در فضای مجازی اطلاع دارم و دولت قصد محدود کردن آن ها را ندارد، اما وزیر ارتباطات دولت سیزدهم به صراحت به مردم گفت که در این زمینه نباید این کار انجام شود. فعالیت اقتصادی داشته باشد.

مشکل فقط این نیست، موضوع ارائه ماهواره اینترنتی یا استارلینک به ایران این روزها در صدها خبر است، اینترنت برای دریافت سیگنال نیاز به تجهیزات خاصی از جمله دیش های خاص دارد، هرچند لزوماً هر فردی نمی تواند سیگنال را دریافت کند. که دارای صفحه مخصوصی است، اما معرفی این تجهیزات ممکن است قبلاً شاخک های زیادی را تیز کرده باشد.

مدت زیادی از تلاش ناموفق برای جمع آوری دیش های ماهواره ای که منجر به قاچاق LNB، آنتن و گیرنده شد، نمی گذرد و شاید اکنون شاهد نوع جدیدی از دلالی آنتن باشیم، این بار آنتن Starlink!

امیدواریم دولت محترم همانطور که وعده داده بود به توافق خود پایبند باشد و فضای اینترنت را محدود نکند زیرا چنین اقدامی تنها منجر به تنش بیشتر در این مرحله می شود، البته در این مرحله منظور نیست، اکنون صلح نسبی برقرار است. اما انتظار می رود پس از برقراری کامل صلح، محدودیت ها بلافاصله برداشته شود!

دیدگاهتان را بنویسید