هیچ مربی، مربی ایرانی به ستاد ما اضافه نمی شود/ حضور من در پدیده به خاطر حمیداوی نیست

ساعت: 18:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793149

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد اعلام کرد در صورت عدم اضافه شدن استفانو کوزین به کادر فنی این تیم، یک مربی ایرانی دیگر به تیم مشهدی خواهد پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید داوود سیدعباسی سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: بسیار خوشحالم که دوباره در مشهد مقدس هستم. جام حذفی به نام او است و نتایجش مانند هندوانه است و تیم های ناشناس خطرناک. تیم هایی که در لیگ دسته اول بازی می کنند تیم های خوبی هستند و انتظار بازی سختی را داریم. بچه ها تقریبا آماده هستند و امیدوارم بتوانم بازی خوبی مقابل استقلال ملاثانی انجام دهیم و با نتیجه از زمین خارج شوم.

وی درباره سمت خود در تیم پدیده نیز گفت: سمت من در تیم پدیده سرمربی است و طی صحبتی که با مدیران باشگاه داشتم مجبور شدم به عنوان سرمربی این تیم معرفی شوم. البته قبلا هم توضیحاتی داده ام که باعث سوء تفاهم شده است و شاید نتوانم کار درستی انجام دهم. یک مربی خارجی اضافه می کنیم. اولین و آخرین گزینه استفانو کوزین بود و من چند قدم دورتر با او صحبت کردم. من از زمانی که با این مربی در تیم ماشین شهر بودم با کوزین ارتباط نزدیک داشتم و یک سال و نیم است که با هم ارتباط داریم. آخرین باری که با او صحبت کردم چهار شب پیش بود و او می آمد و در آن صورت افتخار می کردم که در کنار او بودم و به تیم کمک می کردم. من به اندازه کافی در مورد کوزین می دانم. او مربی بسیار حرفه ای است و اگر نیایند یک مربی ایرانی به جمع ما اضافه می شود و من به عنوان سرمربی ادامه می دهم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با تاکید بر اینکه کادر فنی این تیم 100 درصد در اختیار اوست، گفت: تمام تصمیمات فنی را به همراه همکارانم می گیرم و مسئولیت فنی بر عهده من است.

سید عباسی همچنین با اشاره به اهداف خود در تیم پدیده خاطرنشان کرد: هر چه از دستم بر بیاید انجام می دهم. دو سال در تیم ابومسلم بازی کردم و یک سال هم افتخار مربیگری در شهر هودرو (پدیده) را داشتم. سال گذشته مدیر اجرایی این تیم بودم. تنها سالی که از تیم خبر نداشتم همین سال بود. به لطف دوستی صمیمی که با رحمتی، ناصحی، سامره، نامداری، نوازی و بادامکی داشتم، از وضعیت تیم مطلع بودم و با آمدن شهرهدی به تهران، دو جلسه در تمرینات او شرکت کردم و با دوستانم دیدار کردم. حتی برادرزاده ام را به تیم بردم تا به عنوان دروازه بانی تمرین کنم تا تجربه کسب کنم. امسال تا عصر بازی با نساج از شرایط تیم بی اطلاع بودم و برخلاف سال های گذشته حتی یک بازی این تیم را تماشا نکرده بودم. در گفتگو با حمیداوی ابتدا سعی کردم او را متقاعد کنم که راه حل دیگری پیدا کند اما موفق نشدم و او مسئولیت را به عهده من گذاشت. از مالک باشگاه خواستم که به کوزین بسنده کند و او هم موافقت کرد اما به دلیل کمی کار در ایتالیا، کازین هنوز نمی تواند پاسخ قطعی به ما بدهد.

سید عباسی در خصوص مشکلات کوزین با باشگاه پدیده بر سر درخواست های گذشته تا ببینیم حضورش در این تیم محقق می شود یا خیر، گفت: هست. تا جایی که من می دانم این یک مشکل است، اما او هم مشکلاتی دارد. باشگاه تمام تلاش خود را برای حل مشکلات کوزین انجام داده و امیدواریم چه بیاید و چه نیاید مشکلات او حل شود. شرایط خود را بعد از بازی با استقلال ملاثانی و قبل از بازی با استقلال تهران مشخص می کنیم.

وی در خصوص تداخل در انتخاب تیم پدیده گفت: این موضوع را صد در صد تکذیب می کنم. خود سران تیم اینجا نیستند اما خدایشان اینجاست. قسم می خورم که ربطی به کار فنی ندارند. من همه تصمیمات را با همکارانم می گیرم و تا زمانی که من هستم، مستقیماً مسئول نتایج تیم است. من هنوز پیر نشده ام و تجربه مربیگری ام مشخص است. از زمان فوتبالم تا الان شخصیتم طوری است که خودم تصمیم می گیرم. من با حمیداوی دوستی صمیمی دارم و همه این را می‌دانند، اما حدود دو ماه و نیم بود که تا عصر یک بازی نساجی با حمیداوی تلفنی صحبت نکرده بودم تا بتوانیم این تصمیم را بر اساس ارتباط بگیریم. آنها همچنین به دلیل روابط نزدیک خود به خود اجازه نمی دهند به کارهای فنی بپردازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید