وقتی حیثیت و شایستگی مربی پایمال می شود نمی تواند کار کند/ما در دانش فنی ضعیف هستیم. باید از مربی خارجی استفاده کنیم


ساعت: 19:19
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882395

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: مربی که حیثیت و حیثیتش خدشه دار شده نمی تواند کار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا اسدی، دبیر سابق فدراسیون فوتبال درباره ثبت نام برای تصدی سرپرستی فدراسیون فوتبال گفت: فضای انتخابات باز بود و با خودم گفتم اگر فرصتی برای خدمت وجود دارد باید وارد آن شوم. فضا.

وی در خصوص ائتلاف خود با امیررضا واعظ آشتیانی گفت: بحث ائتلاف نیست بلکه دیدگاه ما یکی است و می توانیم با هم کار کنیم.

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال درباره فضای تبلیغاتی این گروه و افراد مختلفی که در این انتخابات ثبت نام کرده اند، گفت: نام مهم نیست، مهم این است که چه کسانی محتوا دارند و داستانشان چیست یا چگونه می توانند برای صلح خدمات تولید کنند. فوتبال. مهمترین چیز تسلط در بحث است. باید دید این مرد چقدر می تواند به فدراسیون بدهد و چقدر می تواند به او ارزش بدهد.

اسدی درباره نهایی شدن تصمیم کمیته فنی مبنی بر اخراج دراگان اسکوچیچ گفت: من اطلاعات زیادی در مورد داستان های پشت صحنه ندارم، وقتی یک مربی ارزش آفرینی می کند و تیم را بالا می برد، باید به او احترام گذاشت، اما وقتی ارزش آن بالا باشد. نقض می شود و ارزش مربی نقض می شود، ممکن است ادامه فعالیت ممکن نباشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اسکوچیچ را مربی ای می داند که ارزش کار و احترام او در تیم ملی پایمال شده است، پاسخ داد: چیز دیگری است؟ سرمربی، معلم بزرگ یک تیم و فرمانده یک تیم در زمین است. سرمربی، بازیکنان و افرادی که پشت صحنه کار می کنند باید وحدت ایجاد کنند تا کسی آسیب نبیند. اگر یکی از آنها آسیب ببیند، تیم آسیب می بیند و ما نتیجه نمی گیریم.

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال درباره اینکه در صورت انتخاب به عنوان رئیس بعدی فدراسیون از مربی داخلی یا خارجی استفاده خواهد کرد، توضیح داد: از ابتدای کارم بحث من این بود که مثل همه کشورهایی که در فوتبال رشد کرده اند، به همین دلیل باید از مربی خارجی استفاده کنند. اینکه ما در دانش فنی ضعف داریم باید برای اصلاح این دانش فنی از آن استفاده کنیم اما همیشه باید از محصولات داخلی خودمان استفاده کنیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید