مردم ایران فداکاری مدافعان امنیت را هرگز فراموش نمی کنند/ خون آرمان پایمال نمی شود


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909973

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قطعاً خون آرمان عزیز پایمال نخواهد شد و بسیج و جوانان کشورمان با روحیه نفس در خط مقدم مبارزه با هرگونه ناآرامی و توطئه دشمنان هستند. فداکاری، ایثار و شجاعت و ملت ایران هرگز فداکاری های خود در دفاع از امنیت را فراموش نخواهد کرد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در منزل شهید آرمانعلی واردی در فضایی معنوی و سرشار از عشق و ارادت به شهدای والامقام با خانواده این شهید مظلوم که در زیر شکنجه های اشرار به شهادت رسید دیدار کرد. در اغتشاشات اخیر و از آنها خواست که صبور باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در این دیدار گفت: فراق فرزند بار سنگینی است و صبر و بردباری پدران و مادران شهدا در پیشگاه خداوند متعال اجر بی نهایت دارد. شهید بزرگوار عزیز آگاهانه این راه را انتخاب کرده بود و همه ما وظیفه داریم راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم و از خون پاکش پاسداری کنیم.

حسینی تاکید کرد: خون آرمان عزیز قطعا پایمال نخواهد شد و بسیجیان و جوانان کشورمان با روحیه ایثار و ایثار در خط مقدم مقابله با هر طغیان و دسیسه دشمنان هستند. و شجاعت و ملت ایران فداکاری های آنان در دفاع از امنیت را هرگز فراموش نخواهد کرد.»

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از شهید علی وردی با عنوان آرمان عزیز یاد کردند که نشان از مقام والای این شهید گرانقدر دارد.

لازم به ذکر است که در اغتشاشات چهارم آبان منطقه اکباتان، مامور حراست، آرمان علیوردی، دانشجوی 21 ساله به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و کشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید