دشمنان ما باید واقعیت ها را ببینند/ اجازه نمی دهیم خون شهدا پایمال شود


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909758

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با هم بودن و متحد بودن جایی برای دشمن باقی نمی گذارد، دشمنان ما باید واقعیت ها را ببینند. این افراد متکی به خود هستند و با تمام وجود آماده حضور در صحنه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در حاشیه سفر به گناباد اظهار داشت: با کنار هم و متحد بودن جایی برای ماندن دشمن نمی گذاریم، دشمنان ما باید واقعیت ها را ببینند. این افراد متکی به خود هستند و با تمام وجود آماده حضور در صحنه هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: دشمنان انقلاب از روزی که انقلاب ما نهال جوانی بود، سازماندهی و دشمنی های خود را انجام می دادند، اما کاری از دستشان برنمی آمد. به قول راهنما وقتی ما نهال جوان بودیم حالا که درخت قوی شدیم کاری از دستمان برنمی آید دشمن هیچ کار بدی نمی تواند بکند.

حیدری افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار دفاعی، امنیتی و سیاسی ایستاده است و دشمنان متوجه این موضوع نیستند و علیه ما توطئه می کنند و مردمی که امروز بازیچه شده اند بدانند که ایران آنها نیست. میدان جولان و نخواهیم گذاشت خون شهدای مطهر پایمال شود کوچه ها و خیابان هایی که به نام شهدا نامگذاری شده است دشمن راه برود.

وی ادامه داد: اگر امروز آنطور که جامعه انقلابی می خواهد با این افراد برخورد نشود، اراده فرمانده کل قوا است، اما روزی که دستور برخورد با آنها را صادر کنند، قطعا جایی در این کشور نخواهند داشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: جامعه ما مهد شهداست و انقلاب ما با شهدا رشد کرده است، عزت و اقتدار ما، بصیرت و معنویت امروز ما رهنمودهای مقام معظم رهبری است و شهدا به ما یاد دادند که نرویم. فقط رهبری، این اقتدار با خون شهدا ادامه خواهد داشت. انجام خواهد داد و لازمه او حضور در صحنه و اطاعت از دستورات رهبر است.

حیدری در پایان تاکید کرد: اگر بخواهیم از شهدا الگو بگیریم راهی جز اطاعت از رهبری نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید