بصیر و انقلابیون یزد به اغتشاشگران فرصت ندادند/ امنیت و آرامش مردم خط قرمز مدافعان امنیت ایران است.


ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903967

فرمانده سپاه الغدیر امنیت و آرامش مردم را خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: در حوادث اخیر مردم دوراندیش و انقلابی دارالعباده به میدان آمدند. صحنه و اجازه شورش و خشونت آشوبگران را نداد».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار زارع کمالی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه اغتشاشات اخیر بخشی از جنگ ترکیبی دشمن است و خوشبختانه مردم کشورمان با هوشیاری کامل به این معضل پی برده و راه خود را از اشرار جدا کرده اند، گفت: در بقیه نقاط کشور خوش درخشیدند و راه درست را از راه باطل تشخیص دادند و به عده ای فریب خورده فرصت ندادند تا با حضور خود در صحنه، شورش کنند.

وی ادامه داد: در حوادث اخیری که در برخی از نقاط یزد رخ داد، خود مردم دارالعباده به صحنه آمدند و با افراد محدودی که قصد آسیب رساندن به اموال عمومی را داشتند برخورد کردند و خود مردم نیز به این تعداد محدود اجازه دادند. خرابکاران برای ایجاد عدم اطمینان داده نشده

این فرمانده ارشد نظامی استان یزد قیام های دشمنان علیه ایران در سال های اخیر را یادآور شد و گفت: مانند همه سال های پس از انقلاب اسلامی در ایران تهدیدها و مشکلاتی وجود داشت، اما جمهوری اسلامی ایران مسیر پیشرفت خود را ادامه داد. آینده، چنین خواهد بود و هیچ کس نمی تواند مانع پیشرفت و اقتدار کشور عزیزمان شود.

سردار زارع کمالی گفت: دلیل این همه پیشرفت و مقابله با حجم عظیم ناآرامی هایی که کل جبهه استکبار علیه ایران ایجاد کرده است، اعتقاد راسخ ملت ایران به ظهور و اطاعت محض از نائب امام زمان(عج) است. (ع) که نشان می دهد این راه را باید بدون وقفه و تردید طی کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است خاطرنشان کرد: در جنگ ترکیبی دشمن از فرصت های رسانه ای، تحریم های اقتصادی، توانمندسازی استفاده می کند. نیروهای تجزیه طلب برای سوء استفاده از معایب و تجاوزات قومی و مذهبی، از همه مقدسات برای انحراف عقاید و مطالبات مردم استفاده کرده است، اما باید بدانند که هر فرد و گروهی که بخواهد حقوق و امنیت مردم را زیر پا بگذارد، حافظان نظام و امنیت در کنار مردم و علیه کسانی است که به دنبال تجاوز به آنها هستند.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید