تلاش مستمر مدافعان نظم و امنیت، زیر بنای سلامت و امنیت اجتماعی است


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901541

باهوش گفت: پلیس نهادی برخاسته از بطن جامعه و با تاکید بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی است که نقش مهمی در تامین امنیت عمومی و ارتقای امنیت داخلی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حسین باوش فرماندار رشتخوار صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته فرجه در رشتخوار اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای تجلیل از مردان بزرگی است که با تلاش بی وقفه و تلاش بی وقفه و فداکاری بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت و سلامت اجتماعی است. امنیت جامعه.» اسلامی است

وی در ادامه افزود: نیروی انتظامی نهادی برخاسته از بطن جامعه است که با تاکید بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی نقش بسزایی در تامین امنیت عمومی و ارتقای امنیت داخلی و دستیابی به امنیت و آسایش به عنوان رکن اصلی دارد. توسعه و پیشرفت در عرصه های اجتماعی یکی از مسئولیت های خطیری است که بر دوش پلیس است.

باوش با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از تلاش ها و خدمات فرماندهی و نیروی انتظامی شهرستان رشتوار در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد و یادآور شد: امیدواریم شما سبزپوشان عزیز زیر سایه رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا باشید. فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای در راه حفظ خون شهدای گرانقدر انقلاب و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید