دانشگاهیان باید با فعالیت علمی برای خودرضایتی کشور تلاش کنند/ استکبار در برابر شهادت مدافعان امنیت سکوت اختیار کند.


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915118

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دانشگاهیان باید با علم آموزی و فعالیت های علمی و فرهنگی برای خودکفایی کشور تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به رسالت نمایندگان مجلس اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید به رسالت برحق خود عمل کنند و پاسخ مناسبی داشته باشند و در مقابل توطئه های جهانی استکبار بایستند.

وی اتهام دشمن را مبنی بر بی توجهی به حقوق بشر در ایران محکوم کرد و تصریح کرد: در حوادث اخیر تعدادی از نیروهای امنیتی و بسیجی ما به شهادت رسیده اند اما با گستاخی سکوت کرده اند.

امام جمعه یزد با اشاره به جنایات و توطئه های آمریکا علیه ملت و کشور ایران در 43 سال اخیر گفت: آمریکایی ها و حامیان آنها در 43 سال گذشته انواع و اقسام توطئه ها را علیه ملت و کشور ما انجام داده اند و شعار می دهند. شعار حمایت از حقوق بشر در حالی که کی دروغ می گوید

ناصری افزود: حقوق بشری که استکبار و غرب از آن صحبت می کنند شعار و دروغی بیش نیست و می خواهند به نظام و انقلاب فشار بیاورند و مجلس و مسئولان ما باید در مقابل دشمنان موضع بگیرند و از خود دفاع کنند. “

امام جمعه یزد بر اهمیت، نقش و جایگاه شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: نمایندگان باید مانند شهید سید حسن مدرس با روحیه انقلابی و جهادی به رسالت خود عمل کنند.

ناصری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیج کشور گفت: مردم و مسئولان باید گوش به فرمان رهبری باشند و در صحنه صیانت از انقلاب حضور یابند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: دشمنان به دنبال تعرض به اصل نظام و نفوذ هستند و این موضوعی است که مسئولان و نظام باید جدیت بگیرند.

ناصری با اشاره به روز دانش آموز گفت: علما باید با علم آموزی و فعالیت های علمی و فرهنگی در جهت خودکفایی کشور تلاش کنند. ملت ایران 43 سال است که در مقابل تحریم ها و تهدیدات مقاومت کرده است و اکنون نیز دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی باید برای قطع روابط تلاش جدی داشته باشند.

امام جمعه یزد بر تقویت روحیه کار و تلاش در مدارس و دانشگاه ها تاکید کرد و تصریح کرد: برای رسیدن به خودکفایی نیاز مبرمی به جهاد علمی و مهارت آموزی وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید