هیچ دغدغه و مشکلی برای تحویل کالاهای اساسی نداریم / به سمت خودرضایتی از محصولات اساسی رفته ایم.


ساعت: 18:10
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879332

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با وجود مشکلات موجود، هیچ نگرانی برای کالاهای اساسی و تامین کالاهای اساسی نداریم و در تامین گوشت قرمز و مرغ، ذخایر برنج، شکر، گندم و … وضعیت خوبی داریم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، سید جواد ساداتی نژاد امروز در حاشیه سفر به این منطقه در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب از ظرفیت بخش کشاورزی میاندوآب، بروغ و چهاربرج بازدید کرد. گفت: این منطقه در بخش کشاورزی استعداد فوق العاده ای دارد و از فرصت های بی نظیری برخوردار است و مرکز امنیت غذایی کشور محسوب می شود.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به مطالبات مردم در این سفر افزود: مطالبات مردمی.

وی گفت: توسعه کشت گلخانه ای نیز یکی از موضوعاتی است که توسط نماینده مجلس در مجلس پیگیری می شود که سعی شده از بخش های مختلف مرتبط با این موضوع در منطقه نیز بازدید شود.

ساداتی نژاد با اشاره به ظرفیت آبیاری و دیم زایی و محصولات باغی و دامی در منطقه گفت: ایجاد باغ مادر یکی از موضوعاتی است که ظرفیت های خوبی برای آن در منطقه داریم.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای موضوعاتی که در این سفر تا جلسه نهایی مطرح شد، برای امسال وام اعطا می کنیم و بخشی را برای سال آینده در نظر می گیریم تا کشاورزان بهره وری و تولید بالاتری داشته باشند.

وی در ادامه این گفتگو با اشاره به اینکه امسال تاکنون 3 میلیون و 800 هزار تن گندم در کشور خریداری شده است، گفت: برنامه ریزی خوبی که برای حمایت از تولید داخلی در سال جاری انجام شده، در سال آینده نتیجه خواهد داد.

ساداتی نژاد گفت: افزایش قیمت خرید تضمینی گندم، کاهش 45 درصدی قیمت کود و کشت قراردادی از مهمترین اقداماتی است که قطعا در سال آینده اثر خود را نشان می دهد و سال آینده می توانیم محصولات مناسب تر و بهتری داشته باشیم و بیایید. حرکت به سمت خودکفایی

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه با وجود مشکلات موجود هیچ نگرانی برای کالاهای اساسی و تامین کالاهای اساسی نداریم، گفت: در تامین گوشت قرمز و مرغ، ذخایر برنج، شکر، گندم وضعیت خوبی داریم. و دیگران.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید