کشف 700 میلیون انبار نفت ذخیره شده در ساری/ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی نداریم


ساعت: 19:09
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838817

محمدعلی نوبخت از افتتاح انبار روغن نباتی به ارزش حدود 700 میلیون تومان در ساری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی نوبت در گفت و گو با خبرنگار بلاغ گفت: با تقویت نظارت ها پس از آغاز به کار قرارگاه دیده بان نظارت بر اجرای طرح اصلاح نظام یارانه ای کالاهای اساسی در شهرستان ساری و با حمایت و مردمی گزارش این انبار و کالاهای موجود با همکاری قضایی منتشر خواهد شد.

وی ارزش کالاهای دپو شده در این انبار را حدود 700 میلیون تن دانست و با تشکر از فرماندهی انتظامی و پلیس اقتصادی شهرستان گفت: . «مردم در مرکز استان مازندران چندین تن کالا پیدا کردند.

فرماندار ساری با تشکر از همراهی مردم در اجرای طرح های جدید اقتصادی دولت و بی توجهی به مطالبات مخالفان و دشمنان انقلاب، گفت: هدف از اجرای این طرح; دموکراتیزه شدن اقتصاد، توزیع عادلانه یارانه ها و برقراری عدالت است، اولویت بسیار بالاتری دارد.

نوبخت با اشاره به کفایت ذخایر کالایی در مرکز استان گفت: برای مدیریت و نظارت بر توزیع کالا به شدت تلاش می کنیم و با مخربان نظام اقتصادی برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای این طرح توسط نخبگان و انتشار آن در جامعه، گفت: مردم باید اطمینان داشته باشند که برای نظارت دقیق بر بازار، رفع برخی از مشکلات کمبود و نیاز به توزیع اقلام اساسی ضروری است. برای چهار کالای اصلی یعنی روغن، لبنیات، مرغ و تخم مرغ تدابیر ویژه ای در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید