بدهی 130 میلیاردی تامین اجتماعی به علوم پزشکی قزوین / مدافعان سلامت در انتظار مطالبات هستند

پرداخت نشدن تعهدات سازمان های بیمه گر و بیمه گر به علوم پزشکی باعث شده تا حقوق کادر درمانی و مدافعان سلامت به درستی پرداخت نشود و مشکلاتی را برای آنها ایجاد کند.


130 میلیارد بدهی بیمه به علوم پزشکی قزوین

اگرچه وعده های زیادی از سوی مسئولان برای احیای حقوق پرستاران داده شده است اما امروز شاهد گلایه های مدافعان سلامت مبنی بر عدم انجام این کار هستیم.

کاسین مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به تاخیر 10 ماهه در پرداخت مطالبات کادر درمانی گفت: بیمه شدگان اجتماعی بدهی این سازمان فقط به بیمارستان هاست. پوشش این دانشگاه در استان قزوین بالغ بر 130 میلیارد تن است و این مطالبات از خرداد 1400 پرداخت نشده است.

وی گفت: بدیهی است عدم پرداخت به موقع تعهدات بیمه ای، پرداخت حقوق پزشکان و کادر درمانی را با مشکل مواجه می کند.

محمدحسین اردقیان گفت: امیدواریم با پرداخت معوقات بیمه ها زمینه پرداخت هر چه سریعتر مطالبات حقوق مدافعان سلامت فراهم شود.


عدم پرداخت مطالبات UMNC باعث افزایش حجم کاری کادر پزشکی شد

وهب نصیری در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار سلامت صبح قزوین اظهار داشت: عدم پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از سازمان های تامین اجتماعی و بیمه ای یکی از مشکلاتی است که ما را در شرایط اضطراری قرار داده و افزایش پیدا کرده است. فشار کاری بر کادر پزشکی


99ed1b15 2171 4301 9d47 27cd2b38979e خبر خاکستری



وی می گوید تعداد قابل توجهی از مدعیان سلامت در استان قزوین با بیماری عروق کرونر قلب مواجه هستند و برای اضافه کاری خود حقوقی دریافت نمی کنند.

رئیس سازمان نظام پرستاری استان قزوین یادآور می شود: آخرین پرداختی برای کار پرستاران استان قزوین مربوط به خرداد ماه امسال بوده و پس از آن تاریخ کار آنها پرداخت نشده است.

نصیری گفت: در حال حاضر تعداد مراجعه کنندگان مبتلا به بیماری های عروق کرونر و غیر عروق کرونر به بیمارستان ها بسیار چشمگیر است و این وضعیت باعث افزایش حجم کار کادر درمانی شده است.

این مقام مسئول با اشاره به تغییر وضعیت نیروهای خواهر در استان قزوین گفت: در حالی که 30 درصد این نیروها در استان هستند بر خلاف اظهارات متولیان امر نتیجه مثبتی در تغییر وضعیت آنها حاصل نشده است. “


کل مطالبات سازمان تامین اجتماعی استان قزوین از مراکز مورد توافق 930 میلیارد ریال است.

به گفته مسئولان تامین اجتماعی استان قزوین، بخشی از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی استان تا پایان خرداد ماه پرداخت شده است و این سازمان همچنان به پرداخت مابقی مطالبات ادامه می دهد.

محمدصادق بابایی در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان صبح قزوین با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در دو حوزه درمان مستقیم و غیرمستقیم خدمات ارائه می کند، اظهار داشت: این خدمات در حال انجام است.

وی می افزاید: این سازمان با بالغ بر 700 مرکز درمانی قرارداد دارد و در هشت مرکز درمانی، دو بیمارستان و 350 تخت در شهرستان ها خدمات ارائه می دهد.


پیگیر پرداخت مطالبات به دانشگاه علوم پزشکی هستیم

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی طرف اول قرارداد سازمان تامین اجتماعی است، تا پایان سال جاری مطالبات خود را با دانشگاه علوم پزشکی کشور تسویه کردیم. ژوئن.

بابایی ادامه می دهد: پرداختی سازمان تامین اجتماعی قزوین به دانشگاه علوم پزشکی استان از دی تا بهمن ماه بین 100 تا 120 میلیارد تن بوده و پرداخت آن از خرداد ماه امسال با مشکل مواجه شده و پیگیر پرداخت این مطالبات هستیم.

این مسئول بیان می کند: داروخانه سلامت و هلال احمر به بیماران خاص استان خدمات ارائه می دهد و میزان بدهی سازمان تامین اجتماعی به داروخانه هلال احمر 17 میلیارد تن و داروخانه سلامت بین 3 تا 4 میلیارد است. توماس


تامین اجتماعی ۷ میلیارد تن به بیمارستان ها و مراکز خصوصی بدهکار است

بابای می گوید: مطالبات بیمارستان ها و مراکز خصوصی تامین اجتماعی حدود 7 میلیارد تن است که بخشی از آن تهاتر می شود و امیدواریم تا 3 تا 4 ماه آینده میزان مطالبات باقی مانده آنها پرداخت شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: طرح نسخه الکترونیکی تا ماه گذشته اجرا شد و سازمان تصمیم گرفت تا 15 اسفند مطالبات کلینیک ها و داروخانه ها را تسویه کند و پیگیر پرداخت مطالبات آنها در استان هستیم. .

بابایی می گوید 80 درصد نسخه پزشکان که به صورت الکترونیکی انجام می شود به حساب آنها واریز می شود.

وی اذعان می کند: در دو سال گذشته 3 هزار و 921 بیمار کرونایی در بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان و 7 هزار و 614 بیمار کرون در بیمارستان رازی تحت درمان قرار گرفته اند. میانگین بیماران بستری در کرونا در اسفندماه امسال در تاکستان 5 نفر و رازی 12 نفر است.

بابایی تصریح می کند: پیگیر پرداخت حقوق به کادر درمانی و بهداشتی در حوزه های مختلف کرونری و دستمزد کارگری هستیم و سازمان اهتمام ویژه ای به این امر دارد.

وی با اشاره به وضعیت تجهیزات تامین اجتماعی این بیمارستان گفت: برای بیمارستان های قزوین و تاکستان یک دستگاه اکسیژن ساز و سایر تجهیزات به عنوان اتولیز بخش های مختلف از جمله اتاق عمل بیمارستان ها خریداری کردیم.


4a8c6ad3 fc54 482e 82ce 1db79dc83454 خبر خاکستری


تعهدات تامین اجتماعی در مورد داروهای عروق کرونر و غیر عروق کرونر اعمال می شود

مدیر تامین اجتماعی استان قزوین ادامه می دهد: مبلغ اختصاص یافته برای خرید تجهیزات پزشکی در بیمارستان رازی در سال جاری 15 میلیارد تن است که 5 میلیارد تن برای هتلداری بیمارستان رازی و 4 میلیارد و 250 میلیون تن برای بیمارستان هزینه شده است. تاکان.

این مسئول می گوید: از جمله اقدامات سازمان تامین اجتماعی، اختصاص 9 میلیارد و 500 میلیون تومان برای بهینه سازی تهویه بیمارستان رازی و 8 میلیارد تومان برای بیمارستان تاکستان است. همچنین برای پیشگیری از آتش سوزی یک میلیارد تومان به دو بیمارستان اختصاص یافته است.

بابای می گوید: تعداد عمل های جراحی در بیمارستان های رازی و تاکستان تا پایان بهمن ماه امسال 10 هزار و 624 عمل کوچک، بزرگ و متوسط ​​بوده و ضریب اشغال تخت تقریباً 70 درصد بوده است.

وی بیان می کند: تلاش کرده ایم به تعهدات خود در زمینه تامین داروهای مورد نیاز بیماران عروق کرونر و غیر عروقی عمل کنیم. اگرچه در برخی موارد از میزان مصرف داروهایی مانند قرص دیابت کاسته شده است، اما با پیگیری های انجام شده مشکلات مربوطه برطرف شده است.

این مسئول گفت: با پذیرش بیماران در مراکز نیازمند دارو، داروی آنها با برنامه ریزی مناسب توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و داروسازی و هلال احمر تامین شد و مشکلی در این زمینه نداریم. لحظه ”

به گزارش صبح قزوین ، اعمال صحیح تعرفه ها، تغییر وضعیت و پرداخت و پاداش کرونا از جمله الزامات کادر پزشکی است که نیازمند توجه کارکنان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید