لزوم تجلیل از مدافعان سلامت در کشور/ تجهیزات پزشکی و آموزشی مورد نیاز استان تامین می شود


ساعت: 20:44
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842188

در دیدار وزیر بهداشت با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل؛

سخنگوی مقام معظم رهبری در استان اردبیل به اقدامات جهادی دولت و وزارت بهداشت در امر واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: جای تجلیل از مدافعان سلامت و خانواده های آنان است که در اپیدمی ولیعهد حماسه آفریدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه کشور و امام جمعه اردبیل در دیدار با دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت اقدامات دولت در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها را موثر ارزیابی کرد و گفت: علیرغم ضرورت این طرح نیازمند نظارت کافی است.«در توزیع کالاها و همچنین افزایش قیمت سایر اقلام غیرضروری.

وی در ادامه سخنان خود به اقدامات جهادگران دولت و وزارت بهداشت در امر واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: جا دارد از مدافعان سلامت و خانواده های آنان که در اپیدمی تاج حماسه آفریدند تجلیل شود.

آیت الله عاملی با اشاره به لزوم حمایت از بخش خصوصی سلامت، توجه به شهرستان های فقیرنشین، نیازهای درمانی استان را از خواسته های مردم در حوزه سلامت در استان اردبیل عنوان کرد.

وزیر بهداشت با اشاره به شرایط بسیار سخت بیماری عروق کرونر قلب در روزهای اول شیوع این بیماری، گفت: با وجود تحریم‌های وحشتناک و الحمدلله کشور ما مفتخر است که بر تاج گذاری در جهان حاکم است. این لحظه مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: در حالی که امروز شاهد ثبت 4 فوت و 20 تخت به دلیل تاج در کشور هستیم، در آمریکا با بیش از 500 فوت تاج مواجه هستیم.

عین اللهی به محرومیت استان اردبیل اشاره کرد و گفت: علاوه بر تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز استان از جمله دستگاه پرتودرمانی دوم، تجهیز و توسعه خوابگاه ها و امکانات آموزشی، حمایت از بخش خصوصی سلامت در استان، ویژه توجه به دانش و تامین نیروی انسانی لازم در استان اردبیل.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید