توزیع بدهی تامین اجتماعی شهرداری کازی/ شهرداری پش کالا از سال گذشته فقط دو ماه است که تامین اجتماعی را پرداخت کرده است.


ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884408

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خراسان شمالی اعلام کرد؛

جواد یزدانی بدهی شهرداری کازی را 600 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: با مراجعه شهردار به سازمان بیمه و مذاکرات انجام شده مقرر شد 200 میلیون تومان نقد و مابقی اقساط پرداخت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد یزدانی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک درباره تاخیر در پرداخت تامین اجتماعی به شهرداری های گزی و پیش کالا گفت: مشکل این شهرداری ها ریشه در مشکلات کارفرما دارد و آنجاست. هیچ مسئولی اراده ای برای حل آن ندارد، بله، مشکل حل نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بدهی شهرداری کازی 600 میلیون تومان است، گفت: با مراجعه شهردار به سازمان بیمه و مذاکرات انجام شده مقرر شد 200 میلیون تومان نقد و مابقی اقساط پرداخت شود.

یزدانی اضافه کرد: نکته قابل توجه این است که تاکنون هیچ پیگیری از سوی شهرداری پش کالا برای رفع مشکل بیمه نیروهای این شهرداری صورت نگرفته است و در سال گذشته تنها دو ماه از بیمه این شهرداری گذشت. نیروها مستقر شده اند.

وی با اشاره به اینکه قطعا وصول بدهی ها برای شهرداری ها سخت خواهد بود، گفت: از این رو سازمان تامین اجتماعی آمادگی دارد تا با شهرداری ها و سایر سازمان های خصوصی برای جلوگیری از تضییع حقوق کارگران و نیروها همکاری 100 درصدی داشته باشد. و پرداخت بدهی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید