جستجوی 200 میلیارد علوم پزشکی قزوین از تامین اجتماعی


پیشرفت فیزیکی 15 درصدی بیمارستان 700 تختخوابی قزوین

وی افزود: بیمارستان 700 تختخوابی حدود 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سرعت کار به دلیل نبود مزایا کند است. اما خوشبختانه در سفر ریاست جمهوری به استان یک هزار میلیارد تومان مصوب شد که حاصل پیگیری های فراوان استانداران و مسئولان استانی بود.

معاون مدیریت منابع و توسعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: قزوین جزو دو استان اول کشور است که در حوزه سلامت دارای چنین تعداد مصوبه سفر است و یک هزار و 370 میلیارد تومان مجوز سفر داشتیم.

اختصاص 80 میلیارد مصوبه سفر ریاست جمهوری برای طرح های بهداشتی در مناطق فقیرنشین استان

وی گفت: 80 میلیارد تومان از مبلغ مصوب سفر ریاست جمهوری به استان برای طرح های بهداشتی در مناطق فقیرنشین استان اختصاص یافته است.

معصومی فر خاطرنشان کرد: پروژه های خوبی در روستاها داریم و در ماه های اخیر نزدیک به 6 پروژه آماده افتتاح یا افتتاح در استان داریم. همچنین 26 پروژه عمرانی نیمه تمام یا آماده راه اندازی در روستاها گام بزرگی است و در واقع مناطق محروم در اولویت دانشگاه پزشکی و وزارت بهداشت است.

وی تصریح کرد: از مهر ماه 1400 تاکنون هیچ وجهی از سازمان تامین اجتماعی دریافت نکرده ایم و مبلغ مطالبات دانشگاه علوم پزشکی قزوین از این سازمان بالغ بر 200 میلیارد تومان است که مطالبات ناشی از تاخیر به آن اضافه می شود.

معاون مدیریت و توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز گفت: خوشبختانه پرداختی های بیمه سلامت تقریباً به روز است و مشکلی از نظر بیمه سلامت نداریم.

وی گفت: ساخت واحد سوختگی مرکز ترومای شهید رجایی با سرعت قابل قبولی در حال پیشرفت است و هم یک واحد سوختگی مجهز و استاندارد، یک بخش مراقبت های ویژه و یک سالن جراحی سوختگی مناسب در نظر گرفته شده است.

معصومی فر در پایان گفت: در صورت تخصیص به موقع منابع، واحد سوختگی استان تا پایان شهریور ماه سال آینده به بهره برداری می رسد و تا حدود زیادی نیاز به اعزام بیماران سوختگی به تهران و سایر استان ها مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید