نرخ پوشش تامین اجتماعی کرمانشاه 39 درصد / احداث درمانگاه تامین اجتماعی در 4 شهر


ساعت: 16:06
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919758

اسکندر کاکایی نرخ پوشش تامین اجتماعی در استان کرمانشاه را 39 درصد اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسکندر کاکایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد گفت: سازمان تامین اجتماعی در سال های اخیر خدمات حضوری به مخاطبین ارائه می دهد و با ارائه 30 خدمت حضوری 70 میلیون کاهش حضوری داشته است. -بازدید سالانه از شعب

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد خدمات ارائه شده به صورت غیرحضوری به 40 خدمت رسیده است افزود: افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می توانند برای دریافت خدمات مذکور به سایت E.tamin.ir مراجعه کنند.

به گفته کاکایی خدماتی از قبیل دریافت فیش حقوقی، حکم کار، صدور گواهینامه، پرداخت بیمه، اطلاع از سابقه بیمه، ارائه مدارک پزشکی، انعقاد قرارداد بیمه دانشجویان، زنان خانه دار و مشاغل آزاد، درخواست بازرسی از کارگاه ها و …. در غیبت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: هم اکنون امکان اطلاع از پرونده های بیمه و میزان حقوق و دستمزد دریافتی غیرحضوری وجود دارد تا بیمه شدگان هرگونه مغایرت را به کارفرما و سازمان تامین اجتماعی اطلاع دهند.

کاکایی تصریح کرد: از سال 1394 عناوین مشاغل سخت و زیان آور وارد سامانه تامین اجتماعی شده و پس از ارائه خدمات غیرحضوری برای برخورداری از مزایای مشاغل مذکور، امکان پیگیری موضوع در صورت وجود مغایرت وجود دارد.

وی درباره اهمیت ضریب پوشش بیمه ای افزود: افزایش ضریب پوشش بیمه ای منجر به افزایش رفاه اجتماعی می شود و در نتیجه شاهد تسهیلات بیشتر در استان خواهیم بود.

کاکایی اذعان داشت: ساخت درمانگاه بیمه اجتماعی در شهرهای هرسین، کنگاور، صحنه و سرپلذهاب پس از راه اندازی این مراکز و تبدیل درمانگاه به بیمارستان، خدمات ویزیت، توزیع دارو، انجام عمل های جراحی و … در دستور کار قرار گرفته است. برای کسانی که در تامین اجتماعی هستند رایگان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ضریب پوشش تامین اجتماعی در استان کرمانشاه 39 درصد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید