نارضایتی شهروندان فارس از مشکلات سامانه انتصاب درمانگاه تامین اجتماعی


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879504

وقتی صف های دکتر برای یک ساعت طولانی است.

تعداد قابل توجهی از مردم فارسان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند اما همچنان بسیاری از مردم از خدمات این سازمان به ویژه در حوزه درمان ناراضی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز، تعداد قابل توجهی از مردم فارسان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند اما همچنان بسیاری از مردم از خدمات این سازمان به ویژه در حوزه درمان ناراضی هستند.

خطوط تلفن دائما برای گرفتن وقت دکتر مشغول هستند

محمدی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ او می گوید: «هر هفته می خواهیم یک روز معمولی در تامین اجتماعی دندانپزشک داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر تلفنی بخواهیم نوبت بگیریم تا ساعت 5:30 خط مشغول است و پس از آزاد شدن صف صف ها پر می شود. این سوال پیش می آید که چرا نام پزشک اینترنتی مورد نظر ما درج نمی شود؟ اما در شهرها. «جستجوی دیگر پزشکان را نشان می دهد.

محمدی بیان می کند: کلینیکی که با آن تماس گرفتیم گفت همه راه های ارتباطی در ازای بیمه ای که می پردازیم اکنون حق استفاده از خدمات آن را دارند.

مسئولان فکری مجبور بودند جلسات آنلاین برگزار کنند

احمدی یکی دیگر از معترضان به خبرنگار ما گفت: از مسئول تعیین وقت جلسات درمانگاه تامین اجتماعی فارسان بپرسید چرا جلسات اینترنتی شهرک فارسان و تلفنی که مدام مشغول است را تعطیل کردند.

وی ادامه می دهد: به این ترتیب مردم حق خود را ضایع می کنند در حالی که در شهرهای دیگر کلاس ها آنلاین است و تمام پزشکان شهرهای دیگر فعال هستند و به گفته آنها سوابق شبکه های اجتماعی به تلفن، اینترنت و اپلیکیشن تقسیم می شود، اما چگونه نیست؟ تلفنی قرار بگذاریم.

مشکلات توسط استاندار پیگیری و دستور رفع مشکلات اعلام شد

نشست فرماندار شهرستان فارسان با مدیران مرکز بیمه و درمانگاه پیرامون مشکلات سامانه نوبت دهی و سایر درخواست های مردمی مرتبط با تامین اجتماعی در استان برگزار شد. در این جلسه مشکلات و مطالبات مردم برای حاضرین در جلسه تشریح شد.

دکتر رستمی، رئیس درمانگاه تامین اجتماعی فارسان، موانع موجود از جمله کمبود پزشک و همچنین افزایش تعداد بیماران، عدم همکاری پزشک و دندانپزشک را با وجود امکانات دندانپزشکی، بیان کرد. یکی از دلایل پر شدن ظرفیت صف ها در دقایق اول هستند.

همچنین از نبود کمیسیون پزشکی برای تشکیل پرونده بیمه ای در شهرستان و نبود مرکز درمانی بیمه تخصصی در شهرستان فارسان صحبت شد و بخشدار دستور پیگیری موضوع را در جلسه ای برای رفع مشکلات اعلام کرد. موضوع.

همچنین مقرر شد جلسه ای با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل اجتماعی استان های استان و رئیس بیمارستان سیدالشهدا(ع) جهت تامین پزشک متخصص این رشته پزشکی برگزار شود. مرکز

در این جلسه رئیس درمانگاه تامین اجتماعی از هرگونه همکاری پزشکان، دندانپزشکان و متخصصان فارسان و استان استقبال کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید