دیدار مردمی 4 ساعته رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با شهروندان / 80 درصد مشکلات شهروندان مربوط به شهرسازی است.


ساعت: 20:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890730

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران به همراه جمعی از معاونین و روسای بازرسی در پنجمین دیدار چهره به چهره با شهروندان و مسئولان شهرداری به مطالبات و درخواست های آنان پاسخ دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران به همراه جمعی از معاونین و روسای بازرسی در پنجمین دیدار چهره به چهره با شهروندان و مسئولان شهرداری به مطالبات و درخواست های آنان پاسخ دادند.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ در پنجمین جلسه علنی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران که تحت عنوان «میز خدمات» برگزار شد، رئیس، معاونان و جمعی از مدیران سازمان بازرسی نقطه نظرات، مطالبات و درخواست های سازمان بازرسی را استماع و پیگیری کردند. حدود 100 نفر از شهروندان و همکاران شهرداری.
در این دیدار که از ساعت 10 صبح در ساختمان مرکزی شهرداری تهران آغاز شد و بیش از 4 ساعت به طول انجامید، شهروندان و مسئولان شهرداری بدون واسطه و در نشستی دوستانه به بررسی دغدغه ها و مطالبات خود پرداختند و از مدیران مربوطه خواستار رفع آن شدند.

مباحث املاک و شهرسازی با 80 درصد، بحث جذب و تغییر وضعیت کارمندان، مسائل مربوط به مسائل منطقه، سازمان، برخی مسائل مترو و …. از جمله مواردی بود که اکثر بازدیدکنندگان در جلسه با رئیس سازمان بازرسی شهرداری و معاونین وی مطرح کردند و پس از آن دستورات لازم برای پیگیری و بررسی صادر شد.
لازم به ذکر است برگزاری جلسات عمومی و پاسخگویی مستقیم به شهروندان بدون بروکراسی اداری نقش مهمی در تسهیل و گره گشایی و همچنین ارتقای کمی و کیفی خدمات ارائه شده که هدف اصلی مجموعه حکمرانی شهری است، ایفا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید