گذشت آن روزها که عده ای سر شهروندان و شهرداری کلاه می گذاشتند/ شهرداری تهران باید نمادی از بهترین خدمت به مردم می بود.


ساعت: 20:29
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877662

داود گودرزی با بیان اینکه باید از فرصت ها برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان استفاده کنیم، گفت: شهرداری باید بهترین خدمت در اذهان مردم باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، داود گودرزی امروز با حضور در ستاد بازرسی شهرداری تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران با بیان اینکه کمتر دستگاهی با جان مردم برخورد می کند، گفت: در فضای فعلی خدمات رسانی به مردم در دسترس هستند و ما در شهرداری باید دغدغه ها، انگیزه ها، اراده و نیت خود را برای خدمت اصلاح کنیم.

رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه عبادت چیزی جز خدمت به مردم نیست، گفت: فرصت خدمت به شهروندان.
این نعمتی است که خداوند به ما داده است و در جامعه می توان این خدمت خلقت و عبادت را بسیار آسان تر، ملموس و سریعتر انجام داد.
وی به برخی موانع در مسیر خدمات رسانی به مردم در شهرداری اشاره کرد و افزود: برخی از این موانع به ضعف حکمرانی و وجود موانع اشتباه و ساختارهای معیوب برمی گردد که بیش از آنچه تصور می شد نظام را پیچیده می کند. البته بوروکراسی های اضافی که باعث ایجاد فساد و تخلف نیز می شود، می تواند این فرصت خدمات را کاهش دهد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه باید به سرعت نقاط ضعف، تنگناها و خلأهایی مانند چشم انداز حاکمیت شهری را شناسایی کنیم، ادامه داد: وظیفه اصلی ما در بازرسی اصلاح نظام و تمرکز انرژی، قدرت و تمرکز است. استراتژی on Go تا مدیران و همکاران ما در شهرداری بتوانند این سیستم را در جهت افزایش کارایی بهبود بخشند.

داوود گودرزی در ادامه با بیان اینکه شهرداری باید نماد بهترین سیستم خدماتی در ذهن مردم باشد، گفت: وقتی مردم به شهرداری می روند باید حالشان خوب باشد، کارشان انجام شود و بیش از آن ها به آنها خدمت شود. فکر کرد و این واقعاً شدنی است و توهم نیست و می توان مردم را راضی کرد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران برخورد با تخلفات را یکی دیگر از گام های بازرسی عنوان کرد و گفت: بعد از خدمت رسانی به مردم، اولویت دوم ما برخورد با فریب دهندگان شهردار، شهروندان و افرادی است که باید پاسخگو باشند. مسئول”

وی تاکید کرد: برخی باید بدانند که اینطور نیست و این دوره به پایان رسیده است و اجازه نمی دهیم اقدامات، تصمیمات اشتباه و مجوزهای اشتباه را به شهر، شهروندان و شهرداری واگذار کنیم و احساس کنند که می توانند به کار خود ادامه دهند. بگذارید این اتفاق بیفتد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اینکه برخورد با تخلفات حبوبات و پرونده های عمده را آغاز خواهیم کرد، به ستاد بازرسی مراجعه کرد و گفت: امروز فساد به بلای جان مردم تبدیل شده و فرهنگی وجود دارد، پیامدهای سیاسی، امنیتی، اقتصادی و …. بنابراین همه باید کمک کنید و با روحیه جهادی و جدیت بیشتری شروع به کار کنید.

داوود گودرزی افزود: با این گسترش تخلفات و سیل مشکلاتی که در شهرداری داریم اتفاقات خوبی می افتد اگر هر کدام از شما با انگیزه قوی، روحیه مضاعف و درایت کاری را که بر عهده دارید انجام دهید.

وی با تاکید بر اصلاح نظام اداری در شهرداری، افزود: در سازمان بازرسی نباید بروکراسی های اشتباه، سهل انگاری و حداقل ظاهر داشته باشیم، بلکه باید به کارها سرعت داد، نسبت به کار و حرف مردم حساس بود و خودم را رعایت کنم خدمتگزاران واقعی مردم.»

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه برای خدمت به مردم آمده ایم، ادامه داد: در سازمان بازرسی نباید بگویید این کار سختی است، همه سختی ها و عوارض را در این مدت دیده و لمس کرده ایم. چند ماه روز گذشته ما بیشتر و بیشتر مطمئن شدیم که می‌توان تغییری جدی در مجموعه ایجاد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید