کلاه گشاد چند راننده تاکسی یاسوجی بر سر شهروندان


ساعت: 12:57
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1879928

رئیس سازمان حمل و نقل یاسوج به جمع آوری خودسرانه بلیت تاکسی در شهر یاسوج واکنش نشان داد و از رسیدگی به شکایات مردم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ این روزها گزارش های مختلفی از افزایش خودسرانه کرایه تاکسی ها در شهر یاسوج به گوش می رسد. این گزارش ها نشان می دهد که هزینه های اضافی از شهروندان دریافت می شود و همین موضوع باعث نارضایتی مردم شده است.

تا زمان صدور مصوبه قانونی افزایش کرایه از شهروندان یاسوجی دریافت می شود و برخی رانندگان خودسرانه از شهروندان هزینه اضافه دریافت می کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل یاسوج در این خصوص در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: تا امروز تصمیمی مبنی بر افزایش عوارض تاکسی در شهر یاسوج صادر نشده است و با افرادی که خودسرانه هزینه های اضافی دریافت کنند برخورد می شود. “

دانش با بیان اینکه درخواست افزایش کرایه تاکسی از سوی رانندگان به شورای شهر و فرمانداری ارائه شده است، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و همچنین تورم موجود در جامعه، رانندگان خواستار تصمیم گیری مجدد در خصوص هزینه تاکسی شدند. ، اما نتیجه این درخواست تا به امروز اعلام نشده است.

وی افزود: رانندگان درخواست افزایش تاکسی متر و کرایه تاکسی کیلومتر را داشته اند و پس از بررسی این درخواست ها در صورت قبولی در کمیته تطبیق فرمانداری بویراحمد نرخ جدید اعلام می شود.

دانش در پایان گفت: اخذ اضافه هزینه از شهروندان تخلف محسوب می شود و شهروندان یاسوجی می توانند تخلفات خود را با شماره تلفن و کد تاکسی 09174804309 اطلاع دهند تا به شکایات آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید