راننده تاکسی جمجمه کودک 9 ساله را شکست!

راننده تاکسی جمجمه کودک 9 ساله را شکست!

روز جدید در حادثه ای وحشتناک در یزد راننده تاکسی اینترنتی کودک 9 ساله را ربود و شکنجه کرد که در این حادثه این کودک دچار شکستگی جمجمه شد و در کما به سر می برد.

اواخر هفته گذشته زوج جوانی از ربوده شدن پسر 9 ساله خود به پلیس خبر دادند.

مادر این کودک به ماموران کلانتری 14 ابوذر شهرستان یزد گفت: پسرم به مدرسه رفت و مجبور شد با کرایه اینترنتی به خانه برگردد. به راننده تاکسی اینترنتی زنگ زدم اما او گفت پسرم را جلوی در خانه گذاشته است. به حرف او شک کردم چون می دانستم پسرم را نیاورده است. به همین دلیل است که ما او را قضاوت می کنیم.

سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد در تشریح این خبر گفت: با شکایت این خانواده به کلانتری چهاردهم ابودر شهر یزد و اعلام مفقود شدن فرزندشان، بلافاصله تحقیقات در این خصوص آغاز شد. ماموران پلیس بلافاصله با اقدامات اطلاعاتی گسترده راننده خودرو را شناسایی و دستگیر کردند و متهم در بازجویی فنی اعتراف کرد که به کودک 9 ساله حمله کرده و او را در حاشیه شهر یزد رها کرده است.

سردار بهدانی فرد بیان کرد: ماموران پلیس در یک عملیات ضربتی در محل اعلام شده حاضر شده و کودک مجروح و بیهوش را پیدا و به بیمارستان منتقل کردند.

در اثر ضرب و شتم وحشیانه راننده، این کودک دچار شکستگی جمجمه شده و در کما به سر می برد و کادر پزشکی همچنان در تلاش هستند تا کودک را زنده نگه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید