آزار جنسی پسر 9 ساله توسط راننده تاکسی اینترنتی در یزد

هفته گذشته زوج جوانی با مراجعه به پلیس از ربوده شدن پسر 9 ساله خود خبر دادند. این اتفاق در حالی رخ داد که پسر 9 ساله در یک آموزشگاه زبان درس می خواند و باید با سرویس اینترنت به خانه می رسید.

وقتی مادرش برگشت جلوی در خانه ایستاد و منتظر پسر بود اما در مدتی که منتظر بود خبری از پسرش نبود. در این هنگام راننده با مادر پسر تماس گرفت و به او گفت که پسرش را جلوی در خانه رها کرده است. این اظهارات راننده باعث نگرانی و شکایت خانواده بیشتر از راننده شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با تایید این حادثه بدون ذکر نام بیمارستان و محل رها شدن کودک به ایلنا گفت: پس از شکایت خانواده به کلانتری 14 ابوذر شهر یزد و اعلام مفقود شدن فرزندشان، موضوع بلافاصله مورد بررسی قرار گرفت

سردار عباسعلی بهدانی فرد ادامه داد: ساعاتی بعد راننده خودرو شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی به اقدامات خود و تعرض به کودک 9 ساله و رها کردن وی در حاشیه شهر یزد اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: ساعاتی بعد ماموران پلیس موفق شدند کودک مجروح و بیهوش را پیدا کنند اما متاسفانه این پسر 9 ساله بر اثر ضرب و شتم شدید راننده دچار شکستگی جمجمه شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه تلاش به موقع ماموران انتظامی از مرگ این کودک جلوگیری شد افزود: این کودک برای مداوا به عوامل اورژانس و کادر درمانی تحویل داده شد.

تلاش ایلانا برای ردیابی وضعیت کودک از بیمارستان یا خانواده او و همچنین کسب جزئیات بیشتر از دادستانی و استانداری یزد بی نتیجه ماند.

دیدگاهتان را بنویسید