داستان آزار جنسی 2 دختر نوجوان توسط 3 پسر

رسیدگی به این پرونده با شکایت دو دختر نوجوان آغاز شد. سارینا 15 ساله و دوست 13 ساله اش آیدا که به پلیس مراجعه کرده بودند از سه پسر جوان شکایت کردند.

داستان آزار جنسی 2 دختر نوجوان توسط 3 پسر

سارینا در تشریح جزئیات شکایت خود گفت: در خانواده ای فقیر زندگی می کنم. پدرم بیکار و وابسته است و من و مادر و خواهرم به سختی زندگی خود را می گذرانیم. چند وقت پیش در اینستاگرام با پسر جوانی به نام آرش آشنا شدم. او از من خواست که عکس های شخصی ام را برایش بفرستم و در ازای آن پول بگیرم. چند تا عکس هم برایش فرستادم که قبول کرد و به حسابم پول واریز کرد.

گفت اگر بتوانم از دخترها عکس بگیرم و بفرستم پول بیشتری به من می دهد. بعد از آشنایی با آیدا در اینستاگرام، موضوع را به او گفتم. آیدا هم قبول کرد. از خودش عکس گرفت و برای من فرستاد و من هم برای آرش و دوستانش فرستادم و او قبول کرد که 9 میلیون تومان به من بدهد. این پول می تواند زندگی من و آیدا را تغییر دهد. اما آرش و دوستانش به قول خود عمل نکردند.

دختر نوجوان گفت: چند بار با آرش و دوستانش تماس گرفتم تا پولم را بدهند. برایم قرار گذاشتند و از من خواستند تا در تاریخ برای پرداخت پول بروم. بنابراین من و آیدا با هم قرار گذاشتیم و سه جوان ما را به خانه‌شان در غرب تهران دعوت کردند تا حساب‌هایمان را با هم تسویه کنیم. وقتی به آنجا رسیدیم دست و پای ما را بستند و ما را اذیت کردند. آنها تهدید کردند که اگر این موضوع را به کسی بگوییم، تصاویر را پخش می کنند و آبروی ما را می برند.

پس از اظهارات این نوجوان، ماموران به ردیابی سه پسر جوان پرداختند و آرش و دو دوستش را دستگیر کردند. آنها ادعا می کنند که این دو دختر نوجوان را نمی شناسند.

سه متهم در بازجویی های بیشتر و مصاحبه حضوری به دعوت دو دختر به منزلشان اعتراف کردند اما ادعا کردند برخلاف میل آنها با دختران نوجوان رابطه داشته اند.

پس از آن اولین رسیدگی به این پرونده در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران انجام شد. در این جلسه سارینا و آیدا خواستار مجازات سه پسر بزرگتر شدند.

گفتند: پسران جوان ما را به خانه خود کشانده و به بهانه سکونت به ما تجاوز کردند.

سپس سه پسر یکی یکی از خود دفاع کردند. آنها اتهام آزار و اذیت دو دختر نوجوان را نپذیرفتند.

آرش گفت: وقتی سارینا با من در اینستاگرام آشنا شد عکس های خصوصی خودش و دوست پسرش را برایم فرستاد. آخرین بار آنها با هم به محل ما آمدند و من و دوستانم به درخواست آنها با آنها رابطه برقرار کردیم. اما آنها می خواستند از ما سیاه نمایی کنند. از آنجایی که مبلغ 9 میلیون تومانی را که خواسته بودیم پرداخت نکردیم، شکایت کذبی از ما کردند.

به گفته متهمان، تصمیم گرفته شده تا رسیدگی به این پرونده مختومه شود. متهمان پس از تکمیل تحقیقات در دادگاه از خود دفاع کردند.

دیدگاهتان را بنویسید