قتل دختر تهرانی در شهر اکباتان توسط پسر عمویش / انگیزه شیطانی پسر عموی جنایتکار چیست؟

قتل دختر تهرانی در شهر اکباتان توسط پسر عمویش / انگیزه شیطانی پسر عموی جنایتکار چیست؟

وقتی پسر جوان وارد خانه دختر عمویش شد در اقدامی فجیع او را کشت

رسیدگی به پرونده قتل یک زن 38 ساله چهارشنبه شب در دستور کار محمدمهدی کارآگاه جنایی قرار گرفت. جسد این زن در حالی که به دلیل انسداد تنفسی دچار خفگی شده بود در خانه اش واقع در شهرک اکباتان پیدا شد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد ساعتی قبل از جنایت پسر عموی زن مقتول با وی تماس گرفته و همچنین مشخص شد که پسر عموی 28 ساله این زن در حین جنایت به منزل وی مراجعه کرده است.

به این ترتیب پسر عموی مقتول دستگیر شد و در همان اولین جلسه با مقامات قضایی به جرم خود اعتراف کرد.

تحقیقات قضایی حاکی از آن است که متهم سارق است و اموال مسروقه را در خانه پسر عمویش مخفی کرده است.

وی در روز حادثه برای بازپس گیری مال به منزل مقتول رفته و با امتناع پسرعمویش از پس دادن مال با وی درگیر شده و با وسیله ای مانند بالش یا پتو وی را خفه می کند.

متهم صبح امروز در دادسرای امور جنایی تهران مورد بازجویی قرار گرفت و ضمن اعتراف به قتل، سناریویی نادرست از انگیزه خود روایت کرد: «از دخترخاله ام خواستم کاری را انجام دهد که تمایلی به انجام آن نداشت. مدتی با مادرم قهر بودم و دخترخاله ام را می خواستم.» به او زنگ بزنید و ما را آشتی دهید اما وقتی به خانه اش رفتم او از تماس با مادرم امتناع کرد، من هم عصبانی شدم و ملافه ای روی صورتش انداختم و بعد متوجه شدم. که او نفس نمی‌کشید.»

بر اساس این گزارش، رسیدگی به این پرونده برای روشن شدن زوایای پنهان ماجرا در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید